اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زیبا ترین زنان عرب که در تمام جهان معروف هستند

برخی از کشور های عربی زبان مانند لبنان به زنان زیبای خود معروفند. ما در اینجا قصد داریم 10 تا از زیبا ترین زنان عرب که هنرمندان بسیار مشهوری نیز هستند را به شما معرفی کنیم.

زیبا ترین زنان عرب که در تمام جهان معروف هستند


برخی از کشور های عربی زبان مانند لبنان به زنان زیبای خود معروفند. ما در اینجا قصد داریم 10 تا از زیبا ترین زنان عرب که هنرمندان بسیار مشهوری نیز هستند را به شما معرفی کنیم.

10. امانی سویسی: خواننده عرب تونسی است که در سال 1983 میلادی متولد شده است. وی یکی از برگزیدگان آکادمی ستاره بوده و توانسته است رتبه دهم در این لیست را به دست آورد.

9. نانسی عجرم: وی در سال 1983 در کشور لبنان متولد شده است. وی یکی از زیبا ترین زنان عرب و همچنین کشور لبنان به شمار رفته و برنده سه جایزه بین المللی در زمینه موسیقی است.

8. میریام فارس: خواننده بازیگر و مدل لبنانی است که مانند سویسی و عجرم در سال 1983 متولد شده است. شهرت وی تنها به لبنان محدود نشده و از هنرمندان مشهور در دنیا به شمار می رود.

7. شاتا امجد الحسون: وی متولد سال 1981 در شهر کازابلانکا کشور مراکش است. از الحسون به عنوان دختر دو رودخانه شناخته می شود و از برگزیدگان آکادمی ستاره می باشد.

6. ابتسام تسکت: خواننده و بازیگر مراکشی

5. سمیرا سعید: سمیرا سعید نیز یک خواننده مراکشی است که در مصر زندگی کرده و تابعیت این کشور را نیز دارا می باشد. وی یکی از قدیمی ترین هنرمندان عرب بوده که 62 سال سن دارد.

4. بالقیس احمد فتحی: وی یک خواننده یمنی است که در امارات متحده عربی زندگی کرده و تابعیت این کشور را نیز دارا می باشد. او 31 سال سن داشته و پدرش نیز از معروف ترین خواننده های یمن می باشد.

3. سیرین: سیرین در یک خانواده مسیحی در نزدیکی بیروت متولد شد. اگرچه او 43 سال دارد اما همچنان 30 ساله به نظر می رسد.

2. هیفا وهبی: این خواننده و بازیگر لبنانی به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان نیز شناخته می شود.

1. سلما رشید: وی که به سیندرلا معروف است یک خواننده مراکشی است. او در رشته اقتصاد تحصیل کرده است و به عنوان زیبا ترین خواننده زن عرب شناخته می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد