اونس طلا2316.59
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,100,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,900,000
ربع15,000,000

سومین قتل عام با اسلحه در آمریکا طی دو هفته

این قتل عام که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، در ساعت 5.30 بعد از ظهر در یک ساختمان اداری، در ایالت اورنج رخ داد

به گزارش سایت طلا ،این قتل عام که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، در ساعت 5.30 بعد از ظهر در یک ساختمان اداری، در ایالت اورنج رخ داد
پلیس ها در صحنه ی شلیک گلوله وارد شدند و یک افسر به مظنونی که زخمی شده بود شلیک کرد و به بیمارستان منتقل شد
پلیس گفت که تیراندازی قبل از انتقال به حیاط خارج از یکی از دفترهای اداری شروع شده بود
یک تیم کماندوی مسلح، ماشین های آتش نشانی و ده ها اتومبیل پلیس در صحنه ی جرمی حضور داشتنند که هنوز دلیل آن مشخص نیست
این سومین تیراندازی در طی دو هفته پس از حمله آتلانتا و ولگردی با تفنگ در مواد غذایی بولدر است

مقامات گفتند که تیراندازی در ساختمان اداری جنوب کالیفرنیا در روز چهارشنبه منجر به کشته شدن چهار نفر از جمله یک کودک و یک خانم مظنون در اثر زخمی شدن پلیس و دستگیری، به شدت مجروح شد

اداره پلیس ایات اورنج در حدود ساعت 5.30 بعد از ظهر در خیابان 202 W. Lincoln (یک ساختمان کوچک دو طبقه که تعدادی از مشاغل کوچک را در خود جای داده است)، برای گزارش تیراندازی وارد عمل شد.

پلیس گفت: حداقل یک پلیس به مظنونی که زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده شلیک کرده و یک قبضه اسلحه از صحنه جرم کشف شده است. یک خانم نیز در این تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. حال او و فرد مسلح وخیم است.

تابلوهای بیرونی نشان می داد که تعداد معدودی از مشاغل در آنجا مستقر شده اند، از جمله دفتر بیمه، یک شرکت مشاوره مالی، یک شرکت خدمات حقوقی و یک فروشگاه تعمیر تلفن.

ستوان جنیفر آمات، سخنگوی اداره پلیس ایالت اورنج، گفت که تیراندازی قبل از انتقال به حیاط خارج از دفتر، در یکی از دفترهای این مجموعه آغاز شده است.

پلیس، علت حمله یا دفتری را که این اتفاق در آن افتاده را منتشر نکرده است اما گزارش های تایید نشده در توییتر و یک گروه محلی فیس بوک حاکی از آن است که این اتفاق در یک دفتر مشاوره خانواده رخ داده است و یک مرد، همسر و فرزند خود را به همراه دو قربانی دیگر کشته است.

پل تووار به تلویزیون KTLA گفت که برادرش صاحب مشاور املاکی یونایتد هومز در آن مجتمع اداری است. آقای توار گفت: " نه برادرم و نه برادرزاده من به تلفنم جواب می دهد. من بسیار ترسیده و نگران هستم - در حال حاضر من خیلی دعا می کنم."

چارلی اسپینوزا به اداره ی ثبت ایالت اورنج گفت که نمی تواند به نامزد خود، که در یک شرکت صورتحساب پزشکی در سایت کار می کند، تماس بگیرد.

این سومین تیراندازی در ایالات متحده طی دو هفته، پس از تیراندازی در آبگرم آتلانتا که منجر به کشته شدن هشت نفر از جمله شش زن آسیایی و 10 نفر در یک فروشگاه مواد غذایی بولدر، کلرادو شد.

این حمله همچنین مرگبارترین تیراندازی در شهر، از زمان حمله کالترانس در سال 1997 است که منجر به کشته شدن چهار نفر در اثر تیراندازی یک کارمند ناراضی به همکاران خود شد.

'مأموران در حالی که شلیک می کردند، رسیدند و چندین قربانی را در محل دادند که شامل تلفات شد.

"در حال حاضر وضعیت تثبیت شده است و هیچ تهدیدی برای مردم وجود ندارد."

مقامات گفتند که عامل تیراندازی، یک خانم زخمی شده است که در شرایط وخیمی به بیمارستان منتقل شدند.

کاربر توییتری گفت: 'مأموران مشاهده کردند که دو قبضه اسلحه از فردی بی حرکت روی زمین، افتاده است. افسران دیده می شدند که دو نفر دیگر را با دستبند دور می کنند.'

شاهدان در محل گفتند که آنها دو مجموعه جدا از شلیک ها را شنیده اند که اولی اولین حمله بود و دسته دوم تیراندازی با پلیس بود.

یک همسایه به تلویزیون KABC گفت: "من فقط در اتاقم بودم و سرگرم بودم.ناگهان صدای پنج تا هفت شلیک گلوله را شنیدم."

"و سپس من چند دقیقه صبر کردم تا پلیس آمد. من شنیدم که چند شلیک گلوله دیگر شلیک شد. خیلی زیاد بود، ناگهان هلیکوپتر ظاهر شد و پس از آن همه جا ساکت شد. '

همسایه افزود: 'ما در ابتدا فکر کردیم که صدای بکفایر اگزوز ماشین است. سپس بلندتر و سریعتر شد و ما می دانستیم که اینگونه نیست. این شلیک اسلحه بود.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد