اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راز زیبایی و پرپشت بودن موهای زنان هندی در چیست؟

داشتن موهای زیبا، بلند و پرپشت آرزوی هر خانمی است اما اشتباه آن ها در این است که هیچ گاه به دنبال کشف راز زیبایی موهای زنان هندی نمی روند.

راز زیبایی و پرپشت بودن موهای زنان هندی در چیست؟


داشتن موهای زیبا، بلند و پرپشت آرزوی هر خانمی است اما اشتباه آن ها در این است که هیچ گاه به دنبال کشف راز زیبایی موهای زنان هندی نمی روند.

زنان یکی از افرادی در دنیا هستند که مهم ترین رازهای نگهداری از موها، ریزش مو و زیبایی و پرپشت شدن موها را می دانند. بهترین راهی که می توانید به موهای موردعلاقه خود دست پیدا کنید این است که هرچه سریع تر راز موهای زنان هندی را کشف کنید.

مو

ما در این خبر 4 راز بزرگ موهای زنان هندی را برای شما فاش خواهیم کرد تا بتوانید در دنیا با آن ها در داشتن موهای پرپشت و سالم رقابت کنید.

1. ژل آلوئه ورا: هندی ها اولین افرادی بودند که به خواص بینظیر آلوئه ورا پی برده اند. این گیاه دارای بیش از 20 نوع ویتامین است. ویتامین هایی که باعث تقویت مغز سر شده و جریان خود و رشد مو را بهبود می بخشند.

آلوئه ورا حاوی پلی ساکاریدوگلیکوپروتئین است که به رشد مو کمک می کند. اگر موهای شما به دلیل استرس و کمبود غذایی دچار ریزش شدید شده است می توانید به وسیله استفاده از ژله آلوئه ورا این مشکل را برطرف کنید.

آلوئه ورا

2. شستشو با آب سرد:این مسئله نشان دهنده سبک زندگی اشتباه و مراقبت ناسالم از موها است که افراد اقدام به شستشوی موها با آب داغ می کنند زیرا این گرما باعث باز شدن فولیکول ها و ایجاد چربی می شود و محل رشد را مسدود می کند اما آب سرد موجب بسته شدن فولیکول ها می شود.

3. ماسک تخم مرغ: تخم مرغ به دلیل دارا بودن پروتئین موجب رشد و مرطوب ماندن مو می شود.

نارگیل

4. روغن مخصوص موهای هندی: هندی ها با استفاده از روغن بادام، روغن درخت چای از ریزش موهای خود جلوگیری می کنند. همچنین توصیه می کنند از روغن زیتون و روغن نارگیل نیز استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد