اونس طلا2336.29
مظنه15,346,000
18 گرم3,542,600
ارزش سکه34,574,538
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

با خوردن شیر بادام از آرایش بی نیاز شوید

به گزارش سایت طلا؛ شیر بادام یکی از بهترین جایگزین های لبنیاتی برای مصرف است و مصرف آن می تواند هر خانمی را از آرایش بی نیاز کند.

با خوردن شیر بادام از آرایش بی نیاز شوید


به گزارش سایت طلا شیر بادام یکی از بهترین جایگزین های لبنیاتی برای مصرف است و مصرف آن می تواند هر خانمی را از آرایش بی نیاز کند.

برخی از افراد به لاکتوز موجود در شیر حیوانی حساسیت دارند و توصیه می شود این افراد از شیرهای گیاهی استفاده کنند. مصرف روزانه شیر بادام برای بهبود بیماران عصبی، افسرده و نگران و همچنین ناراحتی های پوستی و کبدی موثر است.

طرز تهیه شیر بادام: 50 گرم مغز بادام خام را در آب جوش خیس کرده و پوست آن را بگیرید و همراه با 3 عسل و چهار لیوان آب سرد در مخلوط کن به مدت 5 دقیقه مخلوط کنید وسپس آن را میل کنید.

بادام

برخی از مادران در دروان بارداری خود از دندان درد شکایت می کنند این اتفاق به این دلیل است که جنین در این دوران نیاز زیادی به کلسیم دارد و این کلسیم از طریق موادغذایی تامین می شود.

به دلیل کم بودن مواد مغذی موجود در مواد غذایی امروزه جنین نمی تواند کلسیم مورد نیاز خود را تامین کند در نتیجه از کلسیم موجود در دندان مادر استفاده می کند و مادران باردار دچار دندان درد می شوند.

شیربادام

برای تامین کلسیم مادران باردار در دوران بارداری شیر بادام یکی از بهترین گزینه های موجود است زیرا شیر بادام سرشار از کلسیم، مواد ریز مغذی مفید برای استخوان بندی و پوکی اتسخوان است و همچنین بر روی حافظه و آرامش و افزایش شیر در دوران شیردهی مادران تاثیر گذار است.

بارداری

رشد قدی کودکان و نوجوانان نیز یکی از مواردی است که شیر بادام به خوبی آن را پشتیبانی می کند. افراد علاوه بر ورزش های مخصوص رشد قد مانند شنا، ورزش های پرشی و کششی نیازمند استفاده از خوراک گرم و تر خوراکی های دارای کلسیم، آهن و روی مانند شیربادام و انار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد