اونس طلا2318.62
مظنه15,401,000
18 گرم3,555,300
ارزش سکه34,698,453
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

سرمایه گذاری هنگفت گوگل برای تشخیص اخبار دروغ

گوگل برای تشخیص اخبار دروغ 25 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند.

به گزارش سایت طلا ،به دنبال گسترش بی سابقه محتوا و اخبار دروغین در اینترنت، گوگل در تلاش است تا کنترل صحت محتوای ارائه شده را ممکن کند.

گوگل برای تشخیص اخبار دروغ 25 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند.

گوگل برای مقابله با اخبار دروغ 29.3 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. با وجود انتقاد ها از این اخبار، کمپانی های بزرگ برای مبارزه با اخبار نادرست به اندازه کافی تلاش نمی کنند.

با پیدایش بیماری همه گیر کرونا و برگزاری انتخابات آمریکا، اخبار و اطلاعات نادرست به بیشترین مقدار خود رسیدند. مقامات رسمی اعلام کردند با منتشر کنندگان این اخبار به سختی برخورد می شود و قوانین سخت گیرانه ای وضع خواهد شد و در آخر شبکه های اجتماعی برای این اخبار نادرست ملامت شدند.

به گزارش سایت طلا ،رسانه های اروپایی همراه با موسسه Calouste Gulbenkian Foundation و اعضای دانشگاه های اروپا هفته گذشته در جهت گرد آوری محققان، واقعیت سنج ها، سازمان های غیر انتفاعی و عموم افراد جامعه که به مبارزه با اخبار جعلی علاقه دارند تلاش کردند.

Matt Brittin، مدیر اخبار اروپا، خاور میانه و آفریقا (EMEA) در پستی در وبلاگ خود نوشت:

"با بررسی چالش ها و مطالب نه چندان دقیق منتشر شده در سال گذشته، مشخص شد دسترسی مردم به اخبار و اطلاعات دقیق و توانایی تشخیص آن ها از اخبار جعلی بسیار موضوع مهمی است."

این پروژه 5 ساله طراحی شده و زیر نظر بازرس های رسانه های اروپایی و با استفاده از واقعیت سنج ها و محققین دانشگاهی موضاعات انتخاب و بررسی می شوند.

به دنبال گسترش بی‌سابقه محتوا و اخبار دروغین در اینترنت، گوگل در تلاش است کنترل صحت محتوای ارائه شده را ممکن کند تا از این پس کاربران بتوانند از صحت و سقم اخبار مطلع شوند و به راحتی و با اطمینان بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام//

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد