اونس طلا2389.47
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

8 غذای عالی برای داشتن پوستی بی عیب و نقص

برای داشتن پوستی بی عیب و نقص لازم هستند و اگر به اندازه کافی از این مواد غذایی از غذایی که می خورید دریافت نمی کنید ، ممکن است شکستگی و تسریع در پیری را تجربه کنید.

8 غذای عالی برای داشتن پوستی بی عیب و نقص


برای دستیابی به پوست زیبا و بی عیب و نقص، بهتر است آماده خوردن غذاهایی سالم و مناسب باشید. برخی از مواد مغذی برای داشتن پوستی بی عیب و نقص لازم هستند و اگر به اندازه کافی از این مواد غذایی از غذایی که می خورید دریافت نمی کنید ، ممکن است شکستگی و تسریع در پیری را تجربه کنید.

در اینجا هشت ماده غذایی موثر برای داشتن پوستی بی عیب و نقص برای شما آورده شده است :

1. دانه ها و آجیل ها.
دانه ها و مغزها غنی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. این اسیدهای مفید از التهابی که می تواند به پوست شما آسیب برساند جلوگیری می کند. علاوه بر اسیدهای چرب ، بیشتر آجیل ها و دانه ها مقدار زیادی روی ، ویتامین ، پروتئین و سایر مواد معدنی مهم دارند.

آجیل

2. مرکبات.
2. مرکبات. بهترین غذاها برای داشتن پوست بی عیب و نقص است، لیمو ، پرتقال ، گریپ فروت و سایر مرکبات منابع باورنکردنی ویتامین C هستند. بدن شما از ویتامین C برای ترمیم خود استفاده می کند و برای هر قسمت از بدن بسیار مهم است. اگر به شدت از ویتامین C محروم باشید ، بدن شما شروع به تجزیه می کند و در نهایت دچار اسکوربوت می شوید.

3. هویج
این سبزیجات کوچک ریشه ای و خوشمزه نه تنها برای چشم و اندام شما مفید هستند ، بلکه برای چهره شما نیز معجزه می کنند. طبق گفته متخصصان پزشکی در lpi.oregonstate.edu ، هویج پر از ویتامین A و رتینوئیدهای ضروری است که از پوست شما در برابر اثرات مضر اشعه ماورا بنفش محافظت می کند.

هویج

خورشید اشعه ماورا بنفش مضر ساطع می کند که کلاژن پوست شما را می شکند و باعث چین و چروک می شود. تا زمانی که در غار زندگی نکنید ، احتمالاً در زندگی روزمره خود در معرض آفتاب قرار گرفته اید ، بنابراین مصرف ویتامین A و رتینوئیدها به اندازه کافی برای محافظت در برابر اثرات آن حیاتی است.

4. آووکادو.
آووکادو غذای دیگری است که غنی از اسیدهای چرب ضروری است. روش های هیجان انگیز زیادی برای خوردن آووکادو وجود دارد. می توانید آنها را به اسموتی ها اضافه کنید ، ساده بخورید ، روی نان تست پخش کنید و موارد دیگر.
علاوه بر این ، آووکادو در بسیاری از دستورات ها جایگزینی عالی برای مایونز و خامه ترش است. آووکادو همچنین سرشار از بسیاری از ویتامین های مهم است که از راه های دیگر برای بدن مفید است ، بنابراین خوردن آووکادو روش خوبی برای حفظ سلامت کلی شما است.

5- سبزیجات.
اسفناج ، کاهو و سایر سبزیجات برگ دار حاوی یک تن ویتامین A و رتینوئید هستند تا سلامت پوست را تقویت کنند.مانند بسیاری از غذاهای این لیست ، بسیاری از سبزیجات برگ دار را می توان در غذاهای مختلف گنجانید. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا میزان کربوهیدرات خود را کاهش دهید ، به جای نان برای ساندویچ و همبرگر ، کاهو تهیه کنید. اسفناج را می توان به سوپ ها ، غذاهای تخم مرغی و سالادها اضافه کرد ، یا اینکه می توان آن را به تنهایی خورد.

6 - توت
توت سرشار از آنتی اکسیدان است ، ماده مغذی ای که التهاب را کاهش می دهد و سیستم ایمنی شما را تمیز می کند.

التهاب پوست شما را سریعتر پیر می کند و برای اندام ها و مفاصل ضرر دارد ، بنابراین مصرف مقدار زیادی آنتی اکسیدان برای به حداقل رساندن التهاب در بدن مهم است. توت با جو دوسر ، پنکیک و سایر وعده های صبحانه بسیار مناسب است و همچنین می تواند به سالاد اضافه شود یا در سس مصرف شود.

توت

7. نخود
می توانید آنها را ساده بخورید ، به سوپ اضافه کنید ، یا در یک برگر سبزیجات دلپذیر استفاده کنید. نخود مملو از روی ، پروتئین ، آهن و بسیاری از ویتامین های مهم است که باعث زیبایی پوست شما می شود.

به گفته متخصصان بهداشت در، مصرف روی با پوست بهتر ، ترمیم سریع ، بهبود عملکرد دستگاه گوارش ، سیستم ایمنی بهتر و موارد دیگر همراه است ، بنابراین افزودن نخود به رژیم غذایی دارای مزایای بالایی برای سلامتی خواهد بود.

8. چای سبز
اگرچه این نوشیدنی آن چنان از نظر غذایی جالب توجه نیست ، اما نمی توان آن را کنار گذاشت. به این دلیل که آنتی اکسیدان های زیادی دارند که می توانند سیستم شما را تازه نگه دارند. چای سبز دارای آنتی اکسیدان های ضد پیری است که فقط برای هر کسی که سعی در حفظ شفافیت پوست دارد مفید است. از آنجا که چای سبز حاوی کافئین است ، باید هنگام نوشیدن آن توجه داشته باشید. اگر اواخر شب یک لیوان بنوشید ، ممکن است مشکل در فرایند خوابیدن دچار مشکل شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد