اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا کجا سقوط خواهد کرد؟

روز گذشته قیمت طلا شاهد یک سقوط بسیار شدید بود که قیمت آن را به پایین ترین حد در چند هفته اخیر رساند.

قیمت طلا تا کجا سقوط خواهد کرد؟


روز گذشته قیمت طلا شاهد یک سقوط بسیار شدید بود که قیمت آن را به پایین ترین حد در چند هفته اخیر رساند.

سیاست های مثبت اقتصادی بایدن باعث تقویت شدید شاخص دلار به کانال 93 شده است و همچنین رشد مجدد بازدهی اوراق قرضه آمریکا به ۱.۷۵٪ که در 6 ساله گذشته بی سابقه بوده باعث خروج اونس طلا از کانال 1700 دلار گردید.

با توجه به بسته های حمایتی بایدن و جاذبه های متنوع سرمایه گذاری به نظر می رسد اونس در روندی رفت و برگشت با برخورد احتمالی به حمایتهای قوی 1670 تا 1680 دلاری مجددا به کانال بالاتر بازگردد.

طلا

اونس بجز آمار اقتصادی جمعه 13 فروردین 1400 در روز تعطیلی آمریکا فاند آماری دیگری ندارد و کماکان ورود اونس به کانال 1700 دلار و حمایت دلار داخلی پشتوانه های سکه و طلای تهران خواهند بود.

تقویت شاخص دلار و رشد اوراق قرضه آمریکا باعث خروج اونس طلا تا کانال ۱۶۸۰ گردید، فاندهای امروز اونس، تولید ناخالص داخلی انگلیس ساعت ۱۰:۳۰ ، تغییرات اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی در ساعت ۱۶:۴۵ ، تولید ناخالص داخلی کانادا ساعت ۱۷:۰۰ و گزارش هفتگی ذخایر نفت خام گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا ساعت ۱۹:۰۰ خواهند بود.

قیمت طلا

شاخص تولید ناخالص داخلی انگلستان در ارزیابی نهایی فصلی فصل چهارم که انتظارات برای آن عدد ۱ درصد بود به عدد ۱.۳ درصد رسید.

داده های فصل چهارم این گزارش برخی تغییرات قابل توجه را داشتند به طوری که مصرف ضعیف تر از انتظارات بوده اما سرمایه گذاری کسب و کارها نسبت به داده های مقدماتی بهبود یافته است.

اصلاح صعودی نسخه نهاییGDP فصل چهارم نیز نشان می دهد که علی رغم اقدامات قفل زنی ماه نوامبر اقتصاد انگلستان مقاوم بوده است.

انس طلا

با وجود اینکه داده های اقتصادی انگلستان تاثیر شدیدی بر روی قیمت انس ندارند اما انتشار داده های مثبت تولید اخالص داخلی می تواند روند افزایشی شدن دوباره انس را کند کند.

در بازار ایران نیز با قرار داشتن درهم تهران در کانال 7000 تومان، محدوده کانالی 11200 تا 11300 تومان برای سکه و محدوده 25700 تا 26100 تومان برای سقف دلار تهران قابل پیش بینی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد