اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 نوشیدنی که می توانید بدون نگرانی در افزایش وزن و دیابت مصرف کنید

آب بهترین نوشیدنی تا به حال است ، اما فقط آب بعضی اوقات برای التیام تشنگی و زیبایی روز شما کافی نیست. ما گزینه های دیگری داریم که نوشیدنی شما را هیجان انگیز می کند در حالی که می تواند شما را سالم و از دیابت دور نگه دارد.

5 نوشیدنی که می توانید بدون نگرانی در افزایش وزن و دیابت مصرف کنید



آب بهترین نوشیدنی تا به حال است ، اما فقط آب بعضی اوقات برای التیام تشنگی و زیبایی روز شما کافی نیست. ما گزینه های دیگری داریم که نوشیدنی شما را هیجان انگیز می کند در حالی که می تواند شما را سالم و از دیابت دور نگه دارد!

1. آب

آب بهترین و دوستانه ترین نوشیدنی در گذشته بشر است. اگر احساس سرما کردید آن را گرم بنوشید ، اگر هوا خیلی گرم است ممکن است با یخ بنوشید. ممکن است با نوشیدن اب به تنهایی تمایل خوبی نشان ندهید به همین دلیل میتوانید برخی از مواد سازگار با سلامتی مانند تکه ای از میوه ها مانند لیمو ، یا انواع توت ها را در لیوان آب خود اضافه کنید.

آب

2. چای

چای هم به نوبه خود یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان به شمار میرود. یک تحقیق نشان می دهد چای سبز تأثیرات مثبتی بر سلامتی شما دارد و همچنین می تواند سطح کلسترول LDL را کاهش دهد. یک فنجان چای خوب است اما نه یک چای شیرین و پر از شکر. پس در میزان مصرف آن سعی کنید حد تعادل را رعایت کنید.

3. قهوه

این گزینه عالی دیگری است. برخی تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه همچنین می تواند خطر دیابت را کاهش دهد ، به خصوص در افرادی که 3-4 فنجان در روز می نوشند. برای کسی که در مورد سطح کافئین نگران هستند خب بهترین کار این است بر اساس فیزیولوژی بدن خود و آنچه که با سلامت شما تداخل ندارد نسبت به مصرف آن اقدام کنید.

قهوه

4. آب میوه

میوه و سبزیجات به طور کلی هم از نظر ویتامین و هم از مواد معدنی سود زیادی دارند. بنابراین ، می توانید آن ها را به لیوان خود انتقال دهید و فقط بنوشید. اما اگر از سوپرمارکت آن را خریداری می کنید ، از مواردی که شکر بالایی دارند خودداری کنید.

آب میوه

5. شیر کم چرب

آخرین و نه مهمترین ، محصولات لبنی حاوی پروتئین و مواد معدنی مفید هستند ، اما دارای چربی و کربوهیدرات نیز هستند. لطفاً برای افزودن تنوع به رژیم غذایی خود ، شیر بدون شکر و کم چربی را انتخاب کنید در حالی که به خاطر داشته باشید که نباید بیشتر از 2 لیوان در روز باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد