اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

9 اتفاق خوب که ممکن است در 40 سالگی برای شما اتفاق بیفتد

همه ما شنیده ایم که بیست سالگی ما بهترین سالهای زندگی ما هستند، اما شاید این کاملا درست نباشد.

به گزارش سایت طلا،همه ما شنیده ایم که بیست سالگی ما بهترین سالهای زندگی ما هستند، اما شاید این کاملا درست نباشد. 40 سالگی ما رقیب بسیار خوبی برای بهترین سالهای زندگی ما است، زیرا می تواند شادتر و حتی ثروتمندتر باشد. ما می توانیم وقت بیشتری برای سرگرمی ها پیدا کنیم و کارهایی را که می خواهیم را بدون اینکه بیشتر از گذشته استرس داشته باشیم را انجام دهیم.

این مقاله نوشته شده تا این ادعاها را به شما ثابت کند و امیدوارم شما را نسبت به 40 سالگی خوشبین کند. ما همچنین چند عکس اضافی آماده کرده ایم که نشان می دهد چگونه می توانید در چهل سالگی بهترین ظاهر را داشته باشید.

رابطه ی شما با پول بهتر است.

پول می تواند دلیل بسیاری از استرس ها و مشکلات مردم باشد، اما خوشبختانه در سن 40 سالگی و بالاتر، این چیزی است که ممکن است کمتر نگران آن باشید. طبق اطلاعات فدرال رزرو(Federal Reserve)، متوسط ​​ثروت خالص بزرگسالان در سنین 45 تا 54 سال 130 هزار دلار است و این آمار در حال افزایش است. آنچه جالب تر است این است که طبق اطلاعات دریافت شده از PayScale، زنان در سن 44 سالگی به بیشترین درآمد خود می رسند در حالی که برای مردان این سن در 55 سالگی است.

شما زمان کمتری را در شبکه های اجتماعی می گذرانید و از زمان، بهتر استفاده می کنید.

همه می دانند که رسانه های اجتماعی چقدر وقت گیر هستند و صرف ساعت ها ساعت گشت و گذار در چند برنامه چقدر آسان است. با این حال افراد در چهل سالگی تمایل زیادی به انجام این کار ندارند و می توانند وقت خود را بهتر مدیریت کنند و از آن استفاده خوبی کنند. طبق اطلاعات مرکز تحقیقات پیو (Pew)، بزرگسالان در چهل سالگی بسیار کمتر از افراد جوان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و 56٪ از آنها همچنین گفتند که کنار گذاشتن آن برای همیشه سخت نخواهد بود.

شما تعادل بهتری در کار و زندگی دارید.

امروزه تقریباً در هر مکالمه ای تعادل بین زندگی و کار به وجود می آید و کسی که می گوید تعادل کامل بین زندگی و کار را دارد چیزی نادر است. اما به نظر می رسد که اگر 34 تا 44 سال سن داشته باشید، طبق نظرسنجی YouGov، این اتفاق نادر نیست. این نشان می دهد که 57٪ از افراد حرفه ای در این سنین از تعادل کار و زندگی شخصی خود راضی هستند.

به خواب کمتری احتیاج دارید.

نکته خوب دیگر در مورد چهل سالگی این واقعیت است که بدن شما نسبت به جوانی به خواب کمتری نیاز دارد. طبق تحقیقی که در مجله Sleep منتشر شده، بزرگسالان بین 40 تا 55 سال حدود 23 دقیقه کمتر از بزرگسالان بیست و سی ساله می خوابند. شاید به نظر زیاد نرسد، اما همراه با استفاده بهتر از زمان، می توانید کارها را به پایان برسانید یا یک ورزش حرکتی را انجام دهید.

رابطه شما احتمالاً شاد و سالم است.

ازدواج برای بسیاری از افراد گام بزرگی است و طبیعتا ترس از چگونگی زندگی زناشویی وجود دارد. با این حال، برخلاف تصور عمومی، هرگز برای ازدواج دیر نیست. در حقیقت، بر اساس این مطالعه، ازدواج دیرهنگام بهترین کار برای خوشبختی پایدار است. نتایج نظرسنجی نشان داد افرادی که یا همسر همسن خود یا دیرتر از همسالان خود ازدواج کرده اند از میزان شادی و عزت نفس بالاتر و همچنین افسردگی کمتری نسبت به افرادی که زودتر ازدواج کرده اند برخوردار هستند.

اعتماد به نفس بیشتری دارید.

اعتماد به نفس چیزی است که بسیاری از ما ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنیم و این اتفاق هنگامی که جوان تر هستیم و با انواع زیبایی و معیارهای اجتماعی احاطه شده است، می افتد. با این حال، تحقیقی توسط هاروارد نشان می دهد که سطح اعتماد به نفس ما بعد از 40 سالگی به اوج خود نزدیک می شود. این یکی از بهترین مزایای چهل سالگی است، زیرا خوشحال بودن از آنچه که هستی باید اتفاقی باشد که در تمام زندگی ما رخ می دهد، نه فقط در یک دوره از آن.

زایمان در سنین بالاتر ممکن است به شما کمک کند تا عمر طولانی تری داشته باشید.

انتظار برای داشتن فرزند تا زمانی که آماده شوید فواید خود را دارد، حتی اگر به این معنی باشد که سی سال سن دارید. این مطالعه که در ژورنال مونوپاز (Menopause) منتشر شده است، نشان می دهد زنانی که آخرین فرزند خود را بالاتر از 33 سال دارند، دو برابر شانس رسیدن به دهه نود دارند در مقایسه با زنانی که آخرین فرزند خود را در سن 29 سالگی دارند.

شما تمرکز بیشتری دارید و می توانید تمرکز کنید.

یکی دیگر از مزیت های مهم 40 سالگی، اگر از ما بپرسید، توانایی تمرکز بیشتر و توانایی تمرکز است. طبق تحقیقاتی که در مجلهعلم روانشناسی (Science Psychology) انجام شده است، هنگامی که در حدود 43 سالگی هستید میزان توجه شما به اوج خود می رسد. ما کمتر از حواس پرتی های بی معنی نگران می شویم و بیشتر روی چیزهایی تمرکز می کنیم که برای ما مهم هستند و این باعث بهره وری بیشتر ما می شود.

شما همچنان از نظر ذهنی پیشرفت می کنید.

ما هرگز یادگیری و پیشرفت خود را متوقف نمی کنیم، حتی اگر آن را درک نکنیم. طبق اطلاعات اداره آمار کار، افراد مسن بیشتر از افراد جوان وقت خود را صرف خواندن می کنند. خواندن فواید بسیاری برای ما دارد و مستقیماً به توانایی ما در بیان بهتر خود ارتباط دارد. این مطالعه توسط دانشگاه هاروارد و بیمارستان عمومی ماساچوست نشان می دهد که دایره ی لغت مردم در طول چهل سالگی به طور مداوم بهبود می یابند و در آستانه اوج گرفتن است تا اینکه در دهه شصت سرانجام به حد مجاز می رسد.

در مورد چهل سالگی بیشتر به دنبال چه چیزی هستید؟ و اگر 40 ساله هستید، به نظر شما بهترین چیز در مورد آن سن چیست؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد