اونس طلا2212.29
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

4 باور اشتباه در لاغر شدن که بدن شما را نابود می‌کند

آنهایی که اضافه‌ وزن دارند و چاق هستند فقط به کاهش‌ وزن و لاغر‌ شدن فکر می‌کنند. برای بعضی‌ هم خیلی مهم نیست، این کاهش‌ وزن چطور ایجاد می‌شود. برای همین بارها دیده‌ایم و می‌بینیم که افراد از روش‌های متفاوت و البته نامناسبی برای رسیدن به این هدف استفاده میکنند

4 باور اشتباه در لاغر شدن که بدن شما را نابود می‌کند


آنهایی که اضافه‌ وزن دارند و چاق هستند فقط به کاهش‌ وزن و لاغر‌ شدن فکر می‌کنند. برای بعضی‌ هم خیلی مهم نیست، این کاهش‌ وزن چطور ایجاد می‌شود. برای همین بارها دیده‌ایم و می‌بینیم که افراد از روش‌های متفاوت و البته نامناسبی برای رسیدن به این هدف استفاده میکنند. در صورتی که هر یک از این شیوه ها، عوارض و مشکلات خاص خودش را برجا خواهد گذاشت و می تواند دردسرساز باشد.


هیچکس نمیتواند یک شبه لاغر شود

ماه ها و سال ها هر طور دوست داشته باشد، می خورد و کاری هم به کار ورزش و فعالیت بدنی ندارد، اما می خواهد در عرض یک هفته به وزن طبیعی و ایده آل برسد. برای همین هم از روش های عجیب و غریبی کمک می گیرد که ادعا می کند طی یک ماه وزن فرد را 20 تا 30 کیلوگرم کاهش می دهد.
اینها همه در حالی است که متخصصان می گویند حداکثر کاهش وزنی که برای افراد در طول مشاوره های تغذیه توصیه می شود، چهار تا پنج کیلوگرم در ماه است.
لاغر شدن

حذف وعده های غذایی شما را لاغر نمیکند

یکی از روش های نادرستی که مردم برای کاهش وزن انتخاب می کنند و از آن کمک می گیرند، حذف وعده های غذایی است. بعضی صبحانه را کنار می گذارند و تعداد کمی هم ناهار نمی خورند. خیلی هم با حذف شام می خواهند به این هدف برسند. در صورتی که حذف وعده های اصلی و کاهش تعداد آنها به یک یا دو وعده در طول روز به هیچ عنوان نمی تواند شما را به این هدف برساند. با خوردن هر وعده غذایی، بدن برای هضم و جذب آن انرژی صرف می کند که همین مساله باعث می شود ذخایر انرژی در بدن که به صورت چربی وجود دارد بسوزد حذف وعده های غذایی به کاهش وزن کمک نمی کند و فقط باوری اشتباه است. توصیه می شود در طول روز نه تنها سه وعده که شش وعده غذای کم حجم مصرف کنید تا وزن تان کاهش یابد.

غذا

مراقب رژیم های اینترنتی باشید

این روزها تعداد زیادی از افراد با مراجعه به اینترنت، از رژیم های متعدد و متفاوتی که برای کاهش وزن وجود دارد، استفاده می کنند. در حالی که هیچ یک از این رژیم ها پایه و اساس علمی ندارد و نمی تواند برای کاهش وزن به فرد کمک کند. علاوه بر این که چنین رژیم هایی در کاهش وزن موثر نیست، عوارض و مشکلاتی نیز می تواند برای فرد ایجاد کند.

لاغر شدن به شیوه گیاهی!

وقتی می گویند خودسرانه از قرص های لاغری استفاده نکنید یا سراغ رژیم های اینترنتی نروید، خیلی با تصور این که گیاهان و عصاره های گیاهی ضرری ندارد، سراغ آنها می روند و برای کاهش وزن از انواع جوشانده ها و پودرهای گیاهی کمک می گیرند.
این روزها افراد زیادی بدون مشورت با متخصص تغذیه یا پزشک از محصولات گیاهی استفاده می کنند تا لاغر شوند. البته شاید مواد گیاهی خاصی وجود داشته باشد که بتواند به روند کاهش وزن کمک کند؛ ولی این طور نیست که با مراجعه به عطاری، محصولی گیاهی را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

گیاهان در لاغری

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد