اونس طلا2330.8
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

چای موز بهترین نوع چای برای تجربه خوابی آرام

چای موز ممکن است ترکیب عجیبی باشد، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است. اخیراً به عنوان کمک خواب محبوبیت پیدا کرده است. بسیاری از مردم بر این باورند که چای موز اگر هنگام خواب مصرف شود ، می تواند باعث تسکین اعصاب و تقویت خواب شود.

چای موز بهترین نوع چایی برای تجربه خوابی آرام


چای موز ممکن است ترکیب عجیبی باشد، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است. اخیراً به عنوان کمک خواب محبوبیت پیدا کرده است. بسیاری از مردم بر این باورند که چای موز اگر هنگام خواب مصرف شود ، می تواند باعث تسکین اعصاب و تقویت خواب شود. این ماده می تواند همراه با مزایای دیگری مانند بهبود روحیه فرد ، بهره مندی از سلامت قلب و کنترل کاهش وزن باشد.

چای موز

چای پوست موز که غالباً همراه با پوست تهیه می شود ، از قدرت بیشتری نیز برخوردار است. از پوستهای موز غنی از مواد مغذی استفاده می کند ، در نتیجه باعث قدرتمندتر شدن و کاهش ضایعات می شود. بیایید درباره چگونگی کمک به خواب بهتر ، نحوه ایجاد و سایر مزایا بیاموزیم.

تغذیه چای موز

چای موز سرشار از پتاسیم ، ویتامین B6 ، منگنز و منیزیم در نظر گرفته می شود. طبق USDA ، یک موز رسیده متوسط ​​پخته شده حاوی 293 میلی گرم پتاسیم ، 0.3 میلی گرم ویتامین B6 و 24.6 میلی گرم منیزیم است. با این حال ، این ارقام با توجه به روش تهیه می توانند بسیار متفاوت باشند.

فواید چای موز
در طب عامیانه ، نوشیدن چای موز برای افرادی که از سختی خواب ، افسردگی ، اضطراب مزمن ، ایمنی پایین ، فشار خون بالا ، چاقی ، مشکلات التهابی و سایر موارد رنج می برند بسیار توصیه می شود.

ممکن است خواب آرام را تقویت کند
مقادیر بالای تریپتوفان ، سروتونین و دوپامین در چای موز ممکن است با بهبود سطح خواب ، کاهش بی خوابی و به طور کلی خواب آرام و بدون وقفه مرتبط باشد. این مواد شیمیایی با غلظت زیاد درون خود میوه یافت نمی شوند ، اما قطعاً در پوست وجود دارند. هرچه کل پوست موز و میوه را خیس کنید - مقدار بیشتری از این مواد مغذی در نوشیدنی تزریق می شود.

خواب آرام

با لذت بردن از یک فنجان چای پوست موز قبل از خواب ، ممکن است هورمون های استرس خود را کاهش داده و خواب سالم ، آرام و بدون اختلالی ایجاد کنید. اگرچه تحقیقاتی که مستقیماً این دو را با هم مرتبط می کند وجود ندارد ، اما یک مطالعه نشان داد که غذاهای کاربردی می توانند به بهبود خواب کمک کنند. موز حاوی عناصر زیادی از جمله پتاسیم و تریپتوفان است.

ممکن است فشار خون را تنظیم کند
چای موز شاید به دلیل محتوای پتاسیم شناخته شده باشد ، که می تواند باعث سلامت قلب شود و فشار خون شما را کاهش دهد. به عنوان گشاد كننده عروق ، پتاسیم نه تنها می تواند تعادل مایعات را در بدن تنظیم كند بلكه با كاهش فشار در رگ ها فشار بر روی سیستم قلبی عروقی را نیز كاهش می دهد.

فشار خون

ممکن است تراکم استخوان را بهبود بخشد
انواع مختلفی از مواد معدنی در چای موز شامل منگنز و منیزیم وجود دارد که هر دو می توانند در بهبود تراکم مواد معدنی استخوان نقش داشته باشند. مصرف کافی این ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از چای موز و سایر مواد غذایی در یک رژیم غذایی متعادل می تواند به کندی یا جلوگیری کامل از پوکی استخوان با افزایش سن کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد