اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ ورود خریداران سکه به بازار

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: نوسانات به حداقل رسیده و تا پایان هفته شاهد التهابی در قیمت طلا و سکه نخواهیم بود.

به گزارش سایت طلا،ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلای امروز توضیح داد: نرخ ارز و بهای اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته و باعث شده قیمت طلا و سکه گران‌تر شود به طوریکه سکه امامی مجددا از مرز ۱۱میلیون تومان عبور کرده است.

او اضافه کرد: رشد تقاضا یکی دیگر از دلایل تاثیرگذار بر افزایش قیمت طلا و سکه است؛ از هفته گذشته خریدار برای طلا و سکه به مناسبت عید بیشتر شده و این موضوع باعث رشد قیمت و حباب سکه تا ۶۰۰هزار تومان شده است.

محمدولی درباره آینده قیمت طلا و سکه بیان کرد: تا پایان هفته انتظار افزایش یا کاهش چندانی در قیمت طلا و سکه نداریم و پیش‌بینی می‌شود بازار طلا با قیمت‌‎های فعلی سال۹۹ را به پایان برساند.

قیمت طلا و سکه ۲۶اسفند ماه۹۹

با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات امروز بازار تهران قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۷۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۶۲۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۶۷هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد