اونس طلا2302.39
مظنه15,802,000
18 گرم3,647,900
ارزش سکه35,601,906
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,200,000
ربع15,400,000

با فواید جادویی ماست برای صورت آشنا شوید !

ماست یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی است که این روز ها در هر خانه پیدا میشود. شیوه معمول مصرف ماست بیشتر به عنوان صبحانه است. اما جدا این موارد باید گفت که ماست فواید خوبی نیز برای پوست بخصوص پوست صورت دارد.

با فواید جادویی ماست برای صورت آشنا شوید !


ماست یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی است که این روز ها در هر خانه پیدا میشود. شیوه معمول مصرف ماست بیشتر به عنوان صبحانه است برخی از افراد نیز آن را به همراه میوه های خرد شده، در كنار میوه های تازه بریده شده هنگام صبحانه و حتی به عنوان ماده اصلی در برخی از سالادها استفاده می كنند. گاهی اوقات ، ما در مورد فواید استفاده از برخی غذاها بر روی پوست خود غافل می شنویم ، اما آیا ماست برای پوست فایده های خوبی دارد ؟

ماست

ماست حاوی اسید لاکتیک است که به روند بهبود پوست ما از مواد ناسالم کمک می کند. ماست می تواند احساس شادابی ، و تازه بودن پوست شما را بهبود ببخشد و صورت شما را از آلودگی پاک کند! اما قبل از امتحان کردن ، مطمئن شوید که ابتدا ماست روی پوست خود را امتحان کرده اید! ماست را روی ناحیه بسیار کوچکی از صورت خود بمالید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید. اگر همه چیز خوب است.

فایده های ماست برای پوست شما :
خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد
وقتی از ماست به عنوان ماسک صورت استفاده می کنید ، روی سفت شدن و از بین بردن پوست مرده کار می کند - و با استفاده مداوم سیاهی را از بین می برد!

برای استفاده از ماست به عنوان اسکراب ، می توانید 2 قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق غذاخوری جو دوسر مخلوط کنید. پس از آن ، می توانید آن را به راحتی در سراسر صورت و گردن خود پخش کنید ، و با حرکات دورانی ماساژ مورد نیاز پوست خود را انجام دهید. ماسک ماست را به مدت 15 دقیقه بگذارید و سپس بشویید!

نبرد با آکنه
دقیقاً مانند روشی که خمیر دندان را روی جوش می مالید و صبر می کنید تا کار خود را انجام دهد ، می توانید مقداری ماست به ناحیه جوش زده بمالید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید. پس از آن ، می توانید ماست را با آب گرم بشویید. این کار را به طور منظم ، حدود 3 بار در هفته انجام دهید تا تفاوت محسوسی مشاهده کنید.

آکنه

آکنه ممکن است منجر به زخم شود و ماست می تواند به کاهش ظاهر این لکه ها کمک کند. وقتی از ماست به عنوان ماسک صورت استفاده می کنید ، به کاهش لکه ها کمک می کنید و پوست شما خیلی زود می درخشد! فقط ماست را با آبلیمو مخلوط کرده و روی لکه ها یا مناطق آسیب دیده قرار دهید. پس از گذشت 15 دقیقه از زمان استفاده ، با آب گرم شستشو داده و شاهد تابش صورت خود باشید! همچنین افزودن آب لیمو به لایه برداری پوست کمک می کند.

آبرسانی به بقیه پوست شما
اسید لاکتیک موجود در ماست به عنوان یک ماده آبرسانی عمل می کند ، که به نبرد با ترک ها و خشکی کمک می کند! پوست خود را مرطوب نگه دارید و آن را با آنچه نیاز دارد تغذیه کنید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد