اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زنگ خطر کرونا/تا اطلاع ثانوی رنگ بندی تغییر نمی‌کند

حریرچی گفت:بر اساس اطلاعیه شماره ۵ کمیته این رنگ بندی وضعیت شهر‌ها تا آخر ۱۵ فروردین باقی است.

به گزارش سایت طلا،ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در خبر ۲۱ درباره احتمال تغییر رنگ بندی وضعیت شهر‌ها گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۵ که در کمیته امنیت اجتماعی ستاد مقابله با کرونا آمده این رنگ بندی تا آخر ۱۵ فروردین باقی است، اما اگر به دلیل تغییرات ویروس کرونا شرایط تغییر کند، مصوبات ما نیز تغییر می‌کند.

BOX:491553573

حریرچی با اشاره به دو عامل ویروس انگلیسی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی که می‌تواند شرایط شهر‌ها را تغییر دهد، ادامه داد: تا کنون ۹ شهر پرخطر، ۳۱ شهر نارنجی، ۲۹۵ شهر زرد و ۱۱۳ شهر کم خطر داریم و متاسفانه هیچ شهری بی خطر نیست.

او تاکید کرد:اگر اتفاق غیر منتظره نیفتد تا اطلاع ثانوی رنگ بندی‌ها تغییر نمی‌کند.

معاون کل وزیر بهداشت توضیح داد: از اتفاقات غیر منتظره می‌توان به آمار امروز اشاره کرد که ما امروز بعد از دو هفته رقم فوتی‌ها سه رقمی شد و حدود ۲۳ درصد افزایش بستری نسبت به روز گذشته داشتیم. این یک زنگ خطر است و نشان می‌دهد وضعیت نسبتا پایدار شکننده است.

حریرچی درباره شهر‌های شمالی که در وضعیت زرد قرار دارند، توضیح داد: بر اساس مصوبات سفر به شهر‌هایی که زرد و آبی هستند مانند شهر‌های شمالی منع قانونی ندارد، اما ما توصیه می‌کنیم که سفر را به سه ماه آینده موکول کنند. از سه ماه آینده واکسیناسیون سراسری بالای ۱۰ میلیون نفر صورت خواهد گرفت که مردم می‌توانند با خیالی راحت سفر کنند.

او درباره منابع آخرین رنگ بندی شهر‌ها گفت: سایت ماسک و همین طور اطلاعیه کمیته امنیت اجتماعی ستاد مقابله با کرونا که از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود، دو منبع اصلی ما هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد