اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کنترل مبادی ورودی استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه

معاون استاندار اصفهان گفت: هموطنان از استان‌های نارنجی و قرمز تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به استان اصفهان را ندارند، از ۲۵ اسفندماه مانند سال گذشته مبادی ورودی اصفهان را به شدت کنترل خواهیم کرد.

به گزارش سایت طلا،حجت‌اله غلامی در یک برنامه تلویزیونی پیرامون برنامه استان اصفهان در زمینه سفرهای نوروزی، اظهار داشت: وضعیت استان اصفهان در شرایط زرد و آبی به سر می‌برد، امید است که این شرایط در ایام نوروز هم ادامه پیدا کند و سایر استان‌های کشور نیز در همین وضعیت باشند.

معاون استاندار و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان ادامه داد: اگر شرایط به همین صورتی که در حال حاضر است، باقی بماند و بهتر هم شود، سفرهای استانی را به صورت محدود برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: البته تأکید ستاد کرونا بر این است که هموطنان سفر را از برنامه خود حذف کنند اما در هر صورت با یک سری شرایط خاص امکان سفر به اصفهان وجود دارد.

غلامی هم‌چنین خاطرنشان کرد: هموطنان از استان‌های نارنجی و قرمز تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به استان اصفهان را ندارند، از ۲۵ اسفندماه مانند سال گذشته مبادی ورودی اصفهان را به شدت کنترل خواهیم کرد.

معاون استاندار اصفهان عنوان کرد: افرادی که می‌خواهند به استان اصفهان وارد شوند، باید رزرو محل اقامت خود را داشته باشند، محل اقامت نیز صرفا هتل و مراکزی هستند که گواهی ایمن از بهداشت و درمان می‌گیرند، بنابراین اقامت در مدارس، خانه‌های استیجاری، کمپ‌ها و چادرهای مسافرتی را نخواهیم داشت.

وی افزود: گشت‌های نوروزی را داریم که با این متخلفان برخورد می‌کنند، با سایت‌هایی که برای مراکز غیرمجاز تبلیغ می‌کنند برخورد قضایی می‌کنیم بنابراین سفرها در حد پذیرش هتل‌ها و آن هم در حد ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصد خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد