اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایین آمدن طلا نسبت به تقویت دلار

طلا صبح امروز در آسیا پایین آمد. بازدهی ایالات متحده تثبیت شد و دلار بیشتر باعث شد سرمایه گذاران از فلز زرد دور شوند.

به گزارش سایت طلا، فلز زردصبح چهارشنبه در آسیا پایین آمد. بازدهی ایالات متحده تثبیت شد و دلار بیشتر باعث شد سرمایه گذاران از فلز زرد دور شوند. معاملات آتی طلا تا ساعت 11:58 عصر (4:58 صبح به وقت گرینویچ) با 0.31 درصد کاهش به 1.711.55 دلار رسید، اما در بالای مرز 1.700 دلار باقی ماند. دلار که معمولا به صورت معکوس به سمت طلا می رود، در روز چهارشنبه افزایش یافت.

بازده خزانه داری ایالات متحده پس از افت یک شبه خود در روز چهارشنبه تثبیت شد. در جبهه بانک مرکزی، بانک مرکزی اروپا سیاست پولی خود را روز پنجشنبه تحویل می دهد.

در همین حال، مجلس نمایندگان ایالات متحده به تصویب لایحه بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری در روز سه شنبه رای داد. با تصویب لایحه در اوایل هفته در سنا، این رای دادن به مجلس نمایندگان این امکان را می دهد که روز چهارشنبه این لایحه را بررسی کند، انتظار می رود رئیس جمهور جو بایدن به زودی این قانون را امضا کند.

همچنین درمورد بهبود اقتصاد جهانی از COVID-19، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه چشم انداز اقتصادی میان دوره­ای پیش بینی کرد که اقتصاد جهانی قرار است در سال 2021 با رشد 5.6 درصد رشد کند و در سال 2022، نیز 4 درصد گسترش یابد.

در سایر فلزات گرانبها، بازار جهانی پلاتین در سال 2021 تقریبا متعادل خواهد شد. پس از رکورد کمبود عرضه تقریبا یک میلیون انس در سال 2020، اما براساس شورای سرمایه گذاری جهانی پلاتین، کسری­های بیشتری می تواند پیش بینی شود. پلاتین در قیمت 1.169.19 دلار ثابت ماند.

نقره 0.2 درصد افزایش یافت و پالادیوم نیز با کمی تغییر به 2.296.70 تغییر کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد