اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا قیمت بیت کوین به رشد ادامه خواهد داد؟

تعداد خریداران عمده ای که در کیف پول مجازی خود حداقل 10000 بیت کوین دارند، به کم ترین حد در تاریخ رسیده است.

به گزارش سایت طلا،توزیع بیت کوین به مقدار قابل توجهی غیر متمرکز تر شده است. تعداد خریداران عمده ای که حداقل 10000 بیت کوین در کیف پول خود دارند به زیر 100 ادرس دیجیتال رسیده است. این تعداد کمترین مقدار در تاریخ بیت کوین است.

همزمان، تعداد معاملات شبکه ی بیت کوین و سپرده های صرافی ها در حال رسیدن به حداقل سطح ماهانه است.

نهنگ های با حداقل 10000 بیت کوین به پایین ترین تعداد تاریخ این ارز رسیده اند.

منظور از نهنگ های به اصطلاح گوژپشت، صاحبان کیف پول هایی با حداقل 10000 بیت کوین است. به قیمت امروز بیت کوین، این تعداد با حداقل 550 میلیون دلار برابری می کند.

طبق اطلاعات به دست آمده از منابع صبح گلس نود، این آدرس ها از آغاز سال کمتر شده است. در آغاز سال، تعداد کیف پول ها 115 عدد بوده است. هم اکنون این رقم زیر 90 عدد است. این کمترین تعداد در تاریخ بیت کوین است.

این موضوع می تواند به دلیل افزایش سرسام آور قیمت بیت کوین در چند ماه گذشته باشد. از ماه اکتبر ارزش بیت کوین در کریپتو 5 برابر شده است. می توان نتیجه گرفت خریداران عمده مقداری از بیت کوین ها را برای نقد کردن سود خود، فروخته اند.

به گزارش سایت طلا، با رسیدن قیمت بیت کوین به 58400 دلار، حداقل 140000 بیت کوین از کیف پول خریداران عمده فروخته شده است. این قیمت، قله ی بیت کوین در ماه فبریه بوده است. ارزش حدودی این تعداد بیت کوین 7 بیلیون دلار است.

در چشم اندازی وسیع تر، تعداد خریداران عمده از سال 2019، 30 % کاهش داشته است. به این معنا که در مقایسه با چند سال گذشته، توزیع اولیه بیت کوین به میزان قابل توجهی گسترده تر شده است.

بیت کوین در آمار صرافی ها و معاملات روزانه نیز کاهش یافته است.

در ماه های گذشته، تعداد آدرس های خریداران عمده کاهش یافته است. فعالیت صرافی ها نیز کمتر شده است. طبق جدیدترین آمار گلس نود، در 7 روز گذشته حساب های فعال در صرافی ها به کمترین میزان خود در ماه رسیده است. این رقم حدود 2.7 میلیون حساب است. در حالی که در ژانویه بیش از 3.6 میلیون حساب فعال وجود داشته است.

در مقابل، برداشت از حساب ها به تازگی افزایش پیدا کرده است. در نتیجه دارایی بیت کوین صرافی ها به کمترین مقدار خود در تاریخ رسیده است.

همچنین، شبکه ی بیت کوین هم شاهد کاهش معاملات بوده است. تحلیل ها نشان می دهد تعداد معاملات روزانه ی هفته ی گذشته، به کمتر از 12300 عدد رسیده است. درحالی که این تعداد در آغاز امسال، بیشتر از 15000 معامله در روز بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد