اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 عادت صبحگاهی برای تنظیم وزن شما

صبح بهترین زمانی است که می توانید برای کاهش وزن‌ از آن استفاده کنید. این پنج کار را امتحان کنید و ادامه دهید تا به تناسب اندام برسید.

به گزارش سایت طلا ،صبح بهترین زمانی است که می توانید برای کاهش وزن‌ از آن استفاده کنید. این پنج کار را امتحان کنید و ادامه دهید تا به تناسب اندام برسید.

تلاش برای کاهش وزن و آب کردن شکم صبح ها بهترین نتیجه را دارد. سوخت و ساز بدنتان را افزایش می دهد و در ادامه ی روز هم در حال سوزاندن کالری بیشتری خواهید بود. به این 5 کار عادت کنید تا خبری از چربی اضافی در بدن‌ تان نباشد.

آب گرم بنوشید

شروع روز با یک لیوان آب گرم، عملکرد سیستم هاضمه شما را بهتر می کند و سوخت و ساز بدن تان را بهبود می بخشد. رسم نوشیدن آب به عنوان اولین چیز در صبح، در طب سنتی و فرهنگ ژاپن تاکید شده است. خوردن دو لیوان آب تمیز و ولرم برای حفظ انرژی در طول روز بسیار مفید است.

همیشه آب همراه تون باشه

حالا که روزتان را با نوشیدن آب شروع کرده اید، به همین شیوه ادامه بدهید. طبق نظر متخصصان، نوشیدن آب در طول روز باعث کاهش وزن شما می شود. منطق پشت آن ساده است: نوشیدن آب کمک میکند از خوردن و نوشیدن کالری اضافی در دیگر نوشیدنی ها دوری کنید. با نوشیدن مرتب آب، ما کمتر احساس گرسنگی میکنیم و بیش از حد غذا نمیخوریم.

صبحانه ی پر از پروتئین و فیبر نوش جان کنید

تا بحال زیاد شنیده اید که صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز است. و اگر به هر دلیل صبحانه نمی خورید، تضمین میکنید چند کیلو به وزن تان اضافه شود. مطمئن شوید پروتئین و فیبر کافی در صبحانه تان وجود داشته باشد. پروتئین زمان بیشتری می برد تا هضم شود و بنابر این مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. پروتئین پیشنهاد شده برای صبحانه 35 گرم است. برای مثال این مقدار در 4 عدد تخم مرغ یافت میشود.

میان وعده یادتان نرود

بدن ما هر چند ساعت نیاز به تامین انرژی از طریق غذا دارد. چند دقیقه وقت بذارید و یک میان وعده سالم و مفید انتخاب و آماده کنید تا به خوردن مواد وسوسه کننده و عامل چاقی فکر نکنید. نکته ی مهم این است که هر روز همان غذا ها را نخورید تا خسته کننده نشوند. دستور پخت های سالم و جدید یاد بگیرید و امتحان کنید. میان وعده سالم از مهم ترین قدم ها در کاهش وزن می باشد.

برای ورزش و فعالیت بدنی وقت بگذارید

ورزش کردن در صبح بهترین کمک برای کاهش وزن شماست. متخصصان میگویند ورزش یا فعالیت بدنی باید قسمتی از روش زندگی شما باشد و ورزش کردن در صبح بهترین عادتی است که به شما کمک می کند از شر اضافه وزن تان برای همیشه راحت شوید. صبح ها حواس پرتی کمتری وجود دارد و با ورزش و افزایش متابولیسم بدن، میتوانید روزتان را تازه، پر انرژی و شاداب، با ذهنی باز شروع کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد