اونس طلا2378.48
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

هرگز این مواد را باهم قاطی نکنید !

با نزدیک شدن به عید نوروز ، بسیاری از خانواده ها شروع به خانه تکانی میکنند. خانه تکانی که این روز ها در جریان است و نسبت به هر خانوانده میتواند متفاوت باشد. جدا از این مسئله ما باید مراقب باشیم که در فرایند خانه تکانی از مواد شوینده ای استفاده نکنیم که به نوعی به سلامتی ما و خانواده آسیب بزند.

هرگز این مواد را باهم قاطی نکنید !


با نزدیک شدن به عید نوروز ، بسیاری از خانواده ها شروع به خانه تکانی میکنند. خانه تکانی که این روز ها در جریان است و نسبت به هر خانوانده میتواند متفاوت باشد. جدا از این مسئله ما باید مراقب باشیم که در فرایند خانه تکانی از مواد شوینده ای استفاده نکنیم که به نوعی به سلامتی ما و خانواده آسیب بزند. بخصوص مامان ها که ممکن است بیشتر در معرض آسیب های ناشی از آن قرار خواهند گرفت. در اینجا ما یک سری از عوارض و خطرات ناشی از ترکیبات مواد شوینده را به شما معرفی می‌کنیم که حتما باید به آن توجه کنید تا از خطرات ناشی از آن در امان باشید.

در ابتدا باید بگوییم که به هیچ عنوان مارک های مختلف تمییز کننده رو باهم مخلوط نکنید. این کار خود به تنهایی یکی از آسیب زا ترین کار هایی که هرکسی میتواند انجام دهد. دلیل این گفته این است که مارک های مختلف تمیز کننده هر کدام از ترکیبات شیمیایی مختلفی استفاده میکنند.

مواد شوینده

ترکیب کردن مارک های مختلف با یکدیگر باعث واکنش های شیمیایی مختلفی میشود که در عمل به راحتی میتوانند به ما آسیب بزنند. بیشترین میزان آسیبی که این ترکیب این مواد شویند و سفید کننده با خود به همراه دارند این است که به ریه ها و یا چشم ها آسیب میزنند.

ترکیبات شیمیایی

در پایین لیست ترکیباتی که باید از آن پرهیز کنید را برای شما آماده کرده ایم :

مایع سفید کننده + الکل -----> آسیب جدی به ریه و کبد

مایع سفید کننده + آمونیاک -----> وقوع انفجار

مایع سفید کننده + سرکه -----> سوختگی چشمی

آب اکسیژنه + سرکه ------> آسیب به ریه و حنجره

انواع تمیز کننده --------> آسیب به ریه و چشم

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد