اونس طلا2382.75
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

با مصرف این مواد سرعت لاغر شدن خود را 3 برابر کنید !

همه کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند ممکن است روش های متفاوتی را برای کاهش وزن امتحان کرده باشند، از قرص های لاغری گرفته تا ورزش و حالا رژیم های سخت غذایی و...

با مصرف این مواد سرعت لاغر شدن خود را 3 برابر کنید !


همه کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند ممکن است روش های متفاوتی را برای کاهش وزن امتحان کرده باشند، از قرص های لاغری ( که به هیچ وجه توصیه نمیشود، چون به اندازه کافی روش های صحیح و سالمی برای لاغر شدن وجود دارد) گرفته تا ورزش و حالا رژیم های سخت غذایی و ... . اما در هرصورت ما اینجا چند ماده بسیار مفید و همیشه در دسترس و سالم را به شما معرفی میکنیم که میتوانند تاثیر بزرگی در کاهش وزن شما داشته باشند و سرعت این کاهش وزن را 3 برابر کنند.

آب

Donna Logan RD ، یک متخصص تغذیه در دانشگاه پزشکی تگزاس در هوستون در باب تاثیر در آب در لاغری گفت است: "بنابراین علاوه بر اضافه نکردن کالری ، نوشیدن آب ممکن است به جایگزینی یا جلوگیری از کالری غیرضروری مواد غذایی موجود در میان وعده ها یا وعده های اضافی در زمان صرف غذا کمک کند. نوشیدن آب همچنین به دفع مواد زائد از بدن کمک می کند ، این امر به ویژه در زمان متابولیسم چربی و کاهش وزن بسیار مهم است. "

آب

فلفل تند

محققان دانشگاه پوردو در ایندیانا در مورد نقش فلفل درکاهش وزن گفته اند : افزودن فلفل تند به رژیم روزانه شما می تواند به کاهش وزن و گرسنگی در افراد کمک کند. آنها معتقدند که کپسایسین - که به فلفل قرمز گرما می بخشد - احساس گرسنگی غذاهای چرب ، شیرین و شور را کاهش می دهد و همچنین باعث سوزاندن سریع کالری می شود. این تیم اثرات ادویه را در نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز كاین خشك و آسیاب شده اندازه گیری كرد ، مقداری كه بیشتر مردم از پس آن برمی آیند. به طور کلی محققان دریافتند که فلفل قرمز به دلیل افزایش مصرف انرژی ، کالری بیشتری می سوزاند.

فلفل

چای سبز

درست است که چای سبز می تواند میزان متابولیسم شما را بالا ببرد ، بنابراین کالری بیشتری می سوزانید ، می گوید دیوید نیمن ، دکتر PHH ، مدیر آزمایشگاه عملکرد انسانی در دانشگاه ایالتی آپالاچیان در بون ، نیمان ، نیمن ، که چای سبز را به طور گسترده مطالعه کرده است ، می گوید این اثر احتمالاً به دلیل ترکیبی از کافئین و کاتچین آن است - آنتی اکسیدان هایی که در چای سبز به وفور یافت می شوند و در برخی میوه ها ، شکلات تلخ به مقدار کمتری وجود دارند.

از دیگر موادی که سرعت لاغر شدن شما را چند برابر میکنند میتوان به :

زنجبیل

قهوه

اسفناج

گریپ فروت

گریپ  فروت

دارچین

بروکلی

سیر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد