اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

علت تیراندازی های غرب تهران چه بود؟

2 سارق سابقه دار وقتی پلیس را پیش روی خود دیدند با چاقو به سمت ماموران حمله کردند.

علت تیراندازی های غرب تهران چه بود؟



به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رییس کلانتری 150 تهرانسر به رکنا گفت: تیم عملیات کلانتری ساعت 7 عصر 15 اسفند امسال در حال گشت زنی به صورت نامحسوس در شهرک آزادی بلوار امام خمینی بودند که با یک خودروی پرشیا سفید رنگ در مقابل خانه ای در حال زاغ زنی خانه ای بود را مشاهده کردند.

وی افزود: سرنشین خودرو وقتی ماموران را مشاهده کردند با خودروی پرشیا پا به فرار گذاشتند که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 3 گلوله به سمت خوروی پرشیا کردند که صدای تیراندازی باعث شد 2 سارق 29 و 35 ساله که سارقان سابقه دار هستند از داخل خانه ویلایی خارج و با مشاهده ماموران با پای پیاده فرار کردند.

حمله سارقان به ماموران پلیس
سرهنگ مالمیر ادامه داد: ماموران با توجه به اینکه خودروی پرشیا از محل متواری شده بود به تعقیب 2 سارق جوان رفتند که ماموران برای پایان دادن به فرار متهمان اقدام به شلیک تیرهوایی کردند که سارقان در این لحظه با در دست داشتن چاقو به سمت ماموران حمله کردند .

رییس کلانتری 150 تهرانسر اظهار داشت: سارقان با چاقو به سمت ماموران حمله کردند و در این درگیری تن به تن با وجود اینکه ماموران پلیس زخمی شده بودند تیم پلیسی موفق به زمینگیر کردن متهمان شدند.

سارق


وی گفت: در بازرسی از وسایل همراه متهمان یک دیلم مخصوص تخریب بازکردن درهای ضد سرقت، ۴۰ عدد کلید، یک گوشی نوکیا، دو ریموت در پارکینگ، پیچ گوشتی بلند ، 2 قبضه چاقو، 2ساعت مچی گرانقیمت کشف شد.

سرهنگ مالمیر افزود: در تحقیقات ابتدایی 10 نفر از شاکیان پرونده که خانه شان از سوی این 2 سارق هدف قرار گرفته بود شناسایی و مشخص شد دزدان در یکی از سرقتهایشان دست به سرقت دلار زده اند.

رییس کلانتری 150 تهرانسر در پایان گفت: متهمان با لو دادن همدستشان به سرقت هایشان اعتراف کردند که متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اگاهی تهران قرار کرفته و تجسس ها برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد