اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معرفی سهامی مهم در بورس / سود سهام عدالت چقدر است؟

رئیس سازمان بورس گفت: در هفته پیش رو به سهامداران خرد یک نماد را معرفی خواهیم کرد که مبلغش یک ریال است.

به گزارش سایت طلا، محمد دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس در برنامه گفت و گو شبکه خبر اظهار کرد: 4 میلیون نفر مشمول چتر حمایتی پرتفوی زیر 10 میلیون تومان بوده و مشمول این مصوبه هستند. جزئیات طی اطلاعیه ای مشخص می شود.

BOX:491552787

وی افزود: این افراد اگر تا اردیبهشت 1401 نگهداری کنند و سود کمتر از 25% کرده باشند ما به التفاوت را صندوق توسعه بازار پرداخت می کند.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: اگر در این مدت بخشی را بفروشند از حمایت به طور کامل حذف خواهند شد حتی اگر سهامی را هم در این تاریخ به آن اضافه کنند آن میزان نیز مشمول حمایت نمی شود.

دهقان دهنوی گفت: از نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سهام های حاضر در بازار ارزشمند هستند حتی ممکن است سودشان بالای ۲۵ درصد شود.

او تصریح کرد : آمارهای ۹ ماهه نشان می دهد که سود شرکت ها سه برابر سال گذشته شده است.

سرمایه صندوق توسعه برابر ۱۰ هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان بورس گفت: ما دو صندوق در بازار داریم که می شود تثبیت و توسعه که در صندوق توسعه کارمزدها قرار می گیرد که اکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در آن سرمایه وجود دارد که پیش بینی می شود تا سال آینده پنج یا ۶ هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه خواهد شد.

دهقان دهنوی بیان کرد: سهامداران خرد بهتر است به صورت غیر مستقیم وارد بازار شوند به سبب آنکه صندوق های مورد نظر در زمان رشد با سود زیادی مواجه شدند و در زمان اُفت چندان با زیان مواجه نشدند.

معاون وزیر اقتصاد خبر داد: در هفته پیش رو به سهامداران خرد یک نماد را معرفی خواهیم کرد که مبلغش یک ریال است، بهتر است مردم این اطلاعیه را با دقت مطالعه کنند.

او گفت: در ابتدای امسال استقبال مردم از بازار سرمایه زیاد بود که همین امر سبب افزایش عمق بازار شد، آن چیز که در رابطه با بورس مهم است و ما آن را همیشه به سهامداران می‌گوییم دیدگاهشان باید بلند مدت باشد، بازار سرمایه را باید به سمت آرامش سوق دهیم.

رئیس سازمان بورس گفت: متاسفانه گاهی شاهد هستیم افراد با نگاه دلسوزانه می‌آیند صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که جو بازار برهم می‌ریزد. بازار سرمایه یک جزء مهم از اقتصاد کشور ماست که باید در آیینه آن دیده شود، بورس یک کانال مهم برای سرمایه گذاری است و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در آن و انتشار اوراق به سمت افزایش سرمایشان بروند.

مبلغ سود سهام عدالت امسال مشخص شد

رئیس سازمان بورس گفت: سهامداران سهام عدالت دو دسته هستند که یک عده مستقیم و یک عده غیر مستقیم را انتخاب کردند اکنون بحث سود‌ی که در رابطه با سال ۹۸ است، ۲۰۰ هزار تومان برای کسانی است که دست به پرتفویشان دست نزده اند.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: تلاش ما این است که تمامی دویست هزار تومان را قبل از ۹۹ به افراد تقسیم کنیم، اما ممکن است که بنا به شرایطی نصف سود را در اسفند و مابقی آن را در سال آینده پرداخت کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد