اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هوا سردتر می شود

کارشناس سازمان هوشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در شرق و شمال‌شرق خبر داد و برای تهران، البرز و اصفهان وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی کرد.

به گزارش سایت طلا از سازمان هواشناسی، فریبا گودرزی تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۵ اسفند و روزهای آینده اعلام کرد.

وی گفت: برای امروز جمعه در اکثر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب‌شرق سامانه بارشی فعال است و از عصر امروز به‌تدریج از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کم می‌شود و گستره این بارش‌ها برای شنبه (۱۶ اسفند) در شرق و شمال‌شرق کشور فعال خواهد بود و شنبه عصر نیز از کشور خارج می‌شود.

گودرزی ادامه داد: یکشنبه جوی پایدار در کشور پیش‌بینی شده است که در ساعت‌های عصر سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود. این سامانه تا روز سه‌شنبه در کشور فعال است که در طی این چند روز، بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و برای مناطق جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود.

به گفته وی، امروز در بخش‌هایی از غرب، شمال‌غرب، و دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور دمای هوا ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت. همچنین، برای روز شنبه با جنوبی شدن هوا، در دریای خزر و اردبیل افزایش ۸ تا ۱۲ درجه رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: از امروز تا شنبه نواحی شرقی، نواحی جنوبی و استان‌های تهران، البرز و اصفهان، وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ می‌دهد. دمای تهران نیز سرد می‌شود.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد