اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت سکه و طلا، ریزش دلار به زیر 25 هزار تومان

همراه با کاهش مداوم قیمت انس طلا از هفته گذشته و با کاهش دلار تهران به زیر 25 هزار تومان سکه و طلای تهران نیز کاهشی شدند و یک سقوط نسبی را تجربه کردند.

کاهش قیمت سکه و طلا، ریزش دلار به زیر 25 هزار تومان


همراه با کاهش مداوم قیمت انس طلا از هفته گذشته و با کاهش دلار تهران به زیر 25 هزار تومان سکه و طلای تهران نیز کاهشی شدند و یک سقوط نسبی را تجربه کردند.

هم اکنون قیمت هر انس طلای جهانی 1711 دلار و هر سکه امامی (طرح جدید) 10745 تومان می باشد. قیمت دلار در بازار تهران نیز 24900 تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 1048 تومان می باشد.

سکه

الجزیره مدعی شد انگلیس، فرانسه و آلمان پیش‌نویس طرح محکوم کردن ایران در شورای حکام آژانس را پس گرفتند. تحول امروز می تواند مسیر دیپلماسی را که ایران و آژانس باز کرده اند، حفظ نموده و زمینه را برای اجرای کامل تعهدات از سوی تمامی طرف های برجامی فراهم آورد.

کاخ سفید در سند راهبردی امنیت ملی دولت بایدن بر علیه ایران پرداخت و می گوید به تلاش ها برای مقابله با ایران ادامه می دهد؛ ولی بازار به پس گرفتن پیش‌ نویس طرح محکوم کردن ایران در شورای حکام توسط سه کشور اروپایی واکنش نشان داد تا دلار به زیر 25 هزار تومان برسد.

طلا

دلار در 24500 تومان دارای حمایت قوی است و برای کاهش به پایین تر این قیمت نیاز به فاند های قدرتمند تری مانند آزاد شدن منابع مالی ایران در دیگر کشور ها دارد.

سکه با اونس متزلزل در کانال 1710 دلار و دلار کم رمق تهران از حمایت 10800 تومانی هم عبور کرد تا در محدوده 10100 تومان ( ارزش ذاتی ) و 10700 تومان ( ارزش معاملاتی ) با 600 هزار تومان حباب بماند و طلای 18 عیار هم به مرز 1050 تومان رسید.

دلار

رویترز می گوید ایران طی روزهای گذشته نشانه‌های دلگرم کننده ای در مورد از سرگیری دیپلماسی هسته‌ای و آغاز مذاکرات غیررسمی داده و همه چیز در مسیر درست پیش می رود و در این هفته سیگنال مثبت از سوی ایران داشته‌ایم. قرار بوده تا قبل از عید نوروز همه طرفها دور یک میز جمع شوند.

اگر این اتفاق بیافتد دلار می تواند مسیر کاهشی خود را به سطوح بسیار پایین تری آغاز کرده و شاهد کاهش قیمت ها تا نزدیکی 20 هزار تومان باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد