اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک قانون کاملا ساده اما تاثیر گذار در رسیدن به موفقیت!

عادت های ما نقش زیادی در شکل‌دهی به موفقیت های ما دارند، عادت های ما بدون توجه به اینکه کوچک هستند یا بزرگ میتوانند نقش بزرگی در شکل دهی به روند زندگی ما داشته باشند.

یک قانون کاملا ساده اما تاثیر گذار در رسیدن به موفقیت!


عادت های ما نقش زیادی در شکل‌دهی به موفقیت های ما دارند، عادت های ما بدون توجه به اینکه کوچک هستند یا بزرگ میتوانند نقش بزرگی در شکل دهی به روند زندگی ما داشته باشند به همین دلیل لازم است همیشه سعی کنیم که عادت های خود را از چیز های کوچک شروع کنیم این عادت های کوچک به مرور زمان میتوانند در تغییر زندگی ما موثر واقع شوند.

عادت

افراد موفق به عادت ها به چشم معجزه نگاه میکنند. اگر زندگی یک فرد موفق را وارسی کنید به راحتی میتوانید به نقش عادت های کوچک در کسب موفقیت او پی برد. برای مثال اگر یک شما روزی فقط یک ربع برای حفظ کردن لغات زبان انگلیسی وقت بگذارید میتوانید و در این یک ربع فقط 3 لغت یاد گرفته و مرور کنید. در کمتر از یک سال یعنی 350 روز میتوانید 1000 لغت را حفظ کنید. ارقام کوچک در ضرب و تقسیم به اعداد بزرگ تبدیل می‌شوند و تاثیرات بزرگی را نیز فراهم می‌کنند.

در اینجا ما قانونی را به شما معرفی می‌کنیم که با تبدیل کردن آن به یک عادت به راحتی زندگی خود را بهبود ببخشید و به موفقیت های بزرگی برسید. اما قانون 5 دقیقه چیست ؟

پنج دقیقه

قانون پنج دقیقه به شما می‌گوید که :

هر گاه برای انجام کاری حوصله نداشتید
به خود بگوئید فقط برای 5 دقیقه آن را انجام بده
سپس فقط برای 5 دقیقه کار مورد نظر را انجام دهید
معمولا بعد از 5 دقیقه درگیر کار شده اید و میتوانید کارتان را ادامه دهید.

موفقیت

این قانون همانطور که نشان میدهد فقط به یک اصل مهم اشاره دارد. مسئله ای که همه ی ما هر روز با آن دست و پنجه نرم میکنیم و باید سریع تر از شر آن خلاص شویم. و آن این است که فقط باید شروع کنید. حتی اگر پنج دقیقه بخواهید آن را انجام دهید اما مهم این است که شروع کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد