اونس طلا2316.59
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,900,000
ربع14,950,000

میوه ای دوست نداشتنی، اما فوق العاده در درمان کبد چرب!

کبد چرب به استئاتوز کبدی نیز معروف است. زمانی اتفاق می افتد زمانی که چربی در کبد جمع می شود. داشتن مقادیر کمی چربی در کبد طبیعی است ، اما مصرف بیش از حد آن می تواند به یک مشکل برای سلامتی سلامتی تبدیل شود.

میوه ای دوست نداشتنی، اما فوق العاده در درمان کبد چرب!


کبد شما دومین اندام بزرگ بدن شماست. این ماده به فرآوری مواد مغذی از مواد غذایی و نوشیدنی کمک می کند و مواد مضر خون را فیلتر می کند. چربی زیاد در کبد باعث التهاب کبد می شود که می تواند به کبد شما آسیب برساند و جای زخم ایجاد کند. در موارد شدید ، این زخم می تواند منجر به نارسایی کبد شود. وقتی کبد چرب در کسی که الکل زیادی می نوشد ایجاد می شود ، به عنوان بیماری کبد چرب الکلی (AFLD) شناخته می شود. در کسی که الکل زیادی نمی نوشد ، به عنوان بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) شناخته می شود. به گفته محققان در مجله جهانی گوارش ، NAFLD تا 25 تا 30 درصد از مردم ایالات متحده و اروپا را تحت تأثیر قرار داده است.

کبد

در اینجا ما میخواهیم به معرفی میوه ای بپردازیم که قدرت بالایی درمان کبد چرب دارد، این مقوی و تا حدودی دوست نداشتی، در درمان کبد چرب بسیار موثر بوده و میتواند به سرعت بهبود آن بی‌افزاید.

کبد چرب

خرمالو و درمان کبد چرب

امروزه بیشتر افراد به دلیل زمان بندی نامناسب در خواب شب، خوردن انواع چربی و فست فودها، ورزش نکردن، ادرار نکردن هنگام بیدار شدن از خواب، زیاده روی در غذا خوردن، صبحانه خوردن با عجله به کبد چرب مبتلا هستند.

خرمالو

خرمالو یکی از بهترین مواد برای درمان کبد چرب است، خرمالو جزو آن دسته از میوه‌هایی است که منبع بالایی از فیبر دارد، این میوه به دلیل خاصیت ملین بودن، برای افرادی که مشکل یبوست و کبدی دارند، مفید است. و تاثیر بسزایی در درمان کبد چرب ایفا میکند به همین دلیل لازم است که حتما آن را در سید خرید میوه ای خود قرار دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد