اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت امروز طلا، سکه و دلار، سکه کاهشی شد

همراه با ادامه کاهش قیمت انس طلا از روز گذشته و همچنین کاهش قیمت دلار، سکه و طلای تهران نیز کاهشی شدند و سکه توانست در زیر کانال 11 میلیون تومان باقی بماند.

قیمت امروز طلا، سکه و دلار، سکه کاهشی شد


همراه با ادامه کاهش قیمت انس طلا از روز گذشته و همچنین کاهش قیمت دلار، سکه و طلای تهران نیز کاهشی شدند و سکه توانست در زیر کانال 11 میلیون تومان باقی بماند.

در حال حاضر قیمت هر دلار در بازار تهران 25020 تومان، قیمت هر یورو 30200 تومان و قیمت هر سکه امامی (طرح جدید) 10,800,000 تومان می باشد. قیمت هر انس طلای جهانی نیز در لحظه نوشته شدن این خبر 1715 دلار است.

سکه

علت افزايشي شدن دلار، خبر هایی بود که احتمال از دست رفتن برجام و تشدید تنش‌ها با آمریکا را برجسته می کرد. مهم ترین خبری که در حال‌حاضر معامله ‌گران سکه و دلار به آن توجه دارند، بحث صدور احتمالی قطعنامه علیه ایران در فردا جمعه و واکنشهای بعدی آن است.

درپیش‌نویس قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران در شورای حکام، آنها از ایران خواستند که با آژانس شفاف باشد و اقدامات ناقض برجام را به عقب برگرداند.

انس طلا

امروز الجزیره در خبری مدعی شد انگلیس، فرانسه و آلمان پیش ‌نویس طرح محکوم کردن ایران در شورای حکام آژانس را پس گرفتند که می تواند فاند کاهشی بسیار مهمی برای قیمت دلار باشد.

با این همه معامله گران بي گدار به آب نمي زنند و منتظر اخبار موثق مي مانند. از طرف ديگر، تردد دلار در ابتدا و انتهاي كانال 25 معامله گران را خسته و‌کلافه کرده ولی اگر نرخ حواله درهم بالای کانال 7000 تومان بماند روند کاهشی نشدن دلار را تضمین می کند.

دلار

آمریکا می گوید این کشور در صورت به خطر افتادن جان آمریکایی ها در عراق در استفاده از زور تردید نخواهد کرد، لذا دلار امروز در محدوده 24700 تا 25800 تومان قابل پیش بینی است.

اخبار امروز جلسه اعضای اوپک و سخنرانی مهم پاول در ساعت 20:30 و ‌شاخص مدعیان بیکاری آمریکا خواهد بود که برای اونس مهم خواهد بود.

با جایگاه فعلی اونس در کانال 1715 دلار، سکه امروز می تواند در محدوده 10800 تا 11 میلیون تومان مانور دهد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز در 1050 تومان می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد