اونس طلا2324.19
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا به شما شخصیتتان را بگوییم

رنگ مو های زیادی وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب و موهای خود را رنگ کنید. رنگ موی مورد علاقه شما حرف های بسیار زیادی درباره شخصیت شما می زند.

رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا به شما شخصیتتان را بگوییم


رنگ مو های زیادی وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب و موهای خود را رنگ کنید. رنگ موی مورد علاقه شما حرف های بسیار زیادی درباره شخصیت شما می زند.

همچنین اگر به دنبال رنگ موی مناسبی می گردید که با شخصیت شما جور باشد می توانید اینجا شخصیت شناسی رنگ مو ها را بخوانید و سپس رنگ موی مناسب خود را پیدا کنید.

در ادامه می توانید رنگ مو ها را ببینید و شخصیت خود را کشف کنید.

1. قهوه ای: افراد با رنگ موی قهوه ای به سخت کوشی و عزم راسخ شهرت دارند. آنها همیشه مشغول کاری هستند و در غیر این صورت خسته می شوند.

2. مشکی: افرادی که موهایشان مشکی است؛ ساکت، درون گرا و کمی خودمحور هستند. آنها موجودات مرموزی هستند که عاشق شعر و ادبیات می باشند.

3. قرمز: افراد با موهای قرمز اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. آنها هر لحظه را غنیمت می شمارند و همیشه رویاهای خود را دنبال می کنند. افراد مو قرمز ، ماجراجو ، پرانرژی و عاشقانه هستند.

4. بلوند: انسانها با موی بلوند آرام، ریلکس و خاکی هستند و خیلی نگران آنچه در اطرافشان می گذرد نیستند. آنها باهوش هستند و همیشه در کانون توجه قرار دارند.

5. بنفش: افرادی که این رنگ سلطنتی را ترجیح می دهند خلاق، هنرمند و متعادل هستند. مو بنفش ها بیرون از چارچوب فکر می کنند و از اعتقادات و حرف های خود نمی ترسند.

6. صورتی: اگر موهای صورتی دارید، از نظر احساسی رسا هستید و با احساسات خود در ارتباط هستید. افراد مو صورتی از خواندن چیزهای جدید نمی ترسند و مد دومین ماهیت آنهاست و به همین دلیل است که آنها شیک پوش هستند.

7. سفید: برخلاف تصور مردم کسانی که این رنگ را ترجیح می دهند فوق العاده و با اعتماد به نفس هستند. اگرچه آنها در یافتن همسر خود دشوار هستند، اما وقتی شخصی را که دوست دارند ملاقات کنند لطیف و نرم می شوند.

8. نارنجی: افرادی که موی نارنجی دارند پرانرژی، مشتاق و کمی کودکانه هستند. آنها عشق و مثبت نگری را ارتقا می دهند. عدم بلوغ آنها گاهی اوقات می تواند یک مشکل باشد، اما ذکاوت و مثبت اندیش بودن آنها همیشه به کمکشان می آید تا در طول مشکلات موفق شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد