اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 ماده غذایی که بدن کودکان شما را در برابر هر ویروسی مقاوم می‌کند !

مواد غذایی که در این پست به آن ها اشاره شده از جمله مواد غذایی هستند که سیستم ایمنی بدن کودکان شما را قوی نگه می دارند. و آنها را در برابر هر ویروس و عفونتی مقاوم میکنند.

5 ماده غذایی که بدن کودکان شما را در برابر هر ویروسی مقاوم می‌کند !


اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از سرماخوردگی و گرفتن آنفولانزا و کرونا و عفونت های مشابه این ها هستید اولین قدم اضافه کردن این مواد غذایی به برنامه غذایی روزانه فرزندتان است.

سیستم ایمنی

مرکبات ( پرتقال ، گریپ فروت ، ليموترش و ... ) اغلب مردم بعد از اینکه سرما میخورند شروع به مصرف ویتامین سی می کنند چرا ؟ به دلیل اینکه ویتامین سی با تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش تعداد گلبول سفید ( که کلید مبارزه با عفونت ها هستند ) منجر به تسریع بهبودی فرد می شود دقت داشته باشید که بدن این ویتامین را نه می تواند تولید کند و نه ذخیره ، پس بطور روزانه برای حفظ سلامتی باید مصرف شود.

مرکبات

فلفل دلمه ای قرمز بیش ترین ویتامین را دارد ( دوبرابر مركبات ) همچنین سرشار از بتاکاروتن می باشد . ویتامین سی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی باعث حفظ سلامت پوست می شود و بتاکاروتن هم به سالم نگه داشتن چشم ها و پوست کمک می کند

بروکلی یکی از سالم ترین سبزیجات، که سرشار از ویتامین ها ( سی ، آ ، ای ) و مواد معدنی و فیبر و بسیاری از آنتی اکسیدان ها می باشد برای حفظ این خاصیت آن را خیلی کم بپزید و یا اصلا نپزید.

بروکلی

سیر ماده غذایی ضروری برای سلامت بدن که از قدیم توانایی و ارزش آن در مبارزه با عفونت ها به رسمیت شناخته شده بهتر است بدانیم که این خاصیت تقویت ایمنی سیر ناشی از غلظت بالای ترکیبات حاوی سولفور در آن مانند آلیسین هست که بوی تند سیر هم به خاطر وجود همین الیسین می باشد که خاصیت ضدمیکروبی ، آنتی اکسیدانی ، ضدسرطانی و توانایی کاهش بیماری های قلبی عروقی و تنظیم قند خون را دارد

زنجبیل هم جزو دسته موادغذایی هست که ما پس از سرماخوردگی به سراغ آن می رویم که باعث کاهش التهاب و کاهش گلودرد ، کاهش تهوع ، کاهش درد مزمن وكاهش کلسترول می شود.

اسفناج غیراز اینکه غنی از ویتامین سی هست دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و بتاکاروتن می باشد که توانایی مقابله با عفونت را در سیستم ایمنی افزایش می‌دهد. اسفناج را هم همانند بروکلی یا کم بپزید و یا اصلا نپزید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد