اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 ترفند محبوب و تست شده برای کاهش وزن را بشناسید !

اگر شما هم به دنبال روش های سالم و تست شده برای کاهش وزن هستید و نمیخواهید از روش های غیر معقول و نامناسب و سخت برای کاهش وزن خود استفاده کنید حتما این 8 روش محبوب و تست شده را امتحان کنید.

8 ترفند محبوب و تست شده برای کاهش وزن را بشناسید !


شما هم شاید به دنبال روش های مختلفی برای پایین آوردن اشتهای خود بخاطر وزن بالای خود باشید و یا ممکن است از کسانی باشید که ورزش را به عنوان یک روش برای لاغر کردن در نظر گرفته باشید و به ورزش کردن برای لاغر کردن اندام خود اقدام کنید. اما اگر نه ورزش میکنید و نه از روش های غیر معقول مانند استفاده از دارو استفاده میکنید، ما اینجا برای شما 8 روش و یا ترفند محبوب و تست شده برای کاهش وزن را برای شما آماده کرده ایم که بسیار سالم و ساده هستند.

چاقی

این 8 روش نه استفاده از دارو است و نه روش های غیر مقعول مانند قطع کردن غذا به مدت طولانی بلکه یک سری ترفند ساده است که شما در حین غذا خوردن باید رعایت کنید که میتوانند در طولانی مدت در کاهش وزن به شما کمک کنند.

این هشت روش در زیر آورده شده است

1- مسواک بزنید : مسواک زدن سیگنالی به مغز میدهد که غذا تمام شده است و خیلی کم و یا اصلا احساس گرسنگی نمی‌کنید. اگر به طور منظم در زندگی مسواک زده اید باید بگوییم این کار باعث میشود که وقتی مسواک میزیند در واقع شما ذهن خود را برای نخوردن هیچ چیزی بعد از مسواک آماده کرده اید.

مسواک زدن

2- 15 تا 20 دیقه قبل از غذا یک لیوان آب ولرم بنوشید. به این ترتیب معده‌ی شما فریب میخورد و کمتر غذا میخورید.

3- غذا را چندین بار بجویید

4- در نور خیلی کم غذا بخورید

5- بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه میکنند که در هنگام غذا خوردن ایستاده باشید. زیرا کالری بیشتری میسوزانید و کمتر غذا میخورید.

6- در بشقاب کوچک غذا بخورید

بشقاب

7- شکلات تلخ در مقادیر کم، انرژی تامین میکند، اشتها را محدود میکند شما را چاق نمی کند دو تکه شکلات بالای هفتاد درصد در روز

8- با دست مخالف غذا بخورید. چرا که آرامتر غذا میخورید و خیلی کمتر

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد