اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انس طلا صعودی شد، سکه و دلار سقوط کردند

انس طلا صعودی شد، سکه و دلار سقوط کردند


مهم ترین عامل کاهش قیمت سکه و طلا تهران در روز های گذشته سقوط شدید قیمت انس طلا بود اما از صبح امروز انس روند کاهشی خود را معکوس کرده و افزایشی شده است. با این حال سکه به روند نزولی خود ادامه داده و به زیر 11 میلیون تومان سقوط کرد.

مهم ترین عامل افزایشی شدن قیمت انس طلا را می توان کاهش بازده خزانه داری ایالات متحده به زیر 1.5 درصد دانست. همچنین تصویب بسته محرک مالی بایدن در 24 اسفند نیز به عنوان یک محرک قوی می تواند قیمت انس را افزایشی کرده و برای بار دیگر آن را به کانال 1800 دلار بازگرداند.

سکه

در لحظه نوشته شدن این خبر هر انس طلای جهانی 1730 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته 5 دلار افزایش را نشان می دهد. سکه نیز 10940 تومان قیمت دارد که بیش از 200 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته را شاهد بوده است.

با وجود افزایشی بودن قیمت انس، طلای جهانی همچنان در سطوح پایینی قرار داشته که نمی تواند کمک حال سکه و طلای تهران باشد. در نتیجه با کاهش قیمت دلار در بازار از صبح امروز قیمت سکه نیز روند کاهشی را تجربه کرده و قیمت آن به زیر 11 میلیون تومان کاهش یافته است.

در صورتی که اخبار برجامی و شورای حکام بهبود روابط و نزدیک بودن توافق میان ایران و ایالات متحده را نشان دهد دلار برای بار دیگر به زیر 25 هزار تومان بازگشته که با انس در کانال 1700 دلار می تواند شیب نزولی سکه را سریع تر کند.

دلار

کارشناسان معتقدند که سکه برای نزولی شدن باید به زیر سطح حمایت 10800 تومانی برسد. برای کاهش قیمت سکه تا این سطح دلار تهران باید به زیر 25 هزار تومان سقوط کند.

در حال حاضر هر دلار در بازار تهران 25050 تومان می باشد و یک روند کاهشی را نشان می دهد. قیمت دلار تا حد زیادی به نتیجه جلسه شورای حکام در روز جمعه وابسته خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد