اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

بازار در انتظار افزایش قیمت دلار

این روز ها قیمت دلار تا حد بسیار زیادی به اخبار سیاسی وابسته بوده و قیمت آن با توجه به تحولات جدید جا به جا شده است. با انتشار اخبار مبنی بر صدور قطعنامه در شورای حکام قیمت دلار نیز صعودی خواهد شد.

بازار در انتظار افزایش قیمت دلار


این روز ها قیمت دلار تا حد بسیار زیادی به اخبار سیاسی وابسته بوده و قیمت آن با توجه به تحولات جدید جا به جا شده است. با انتشار اخبار مبنی بر صدور قطعنامه در شورای حکام قیمت دلار نیز صعودی خواهد شد.

روز گذشته با پیشروی بازارساز در کانال 24 صرافی های منتخب هم با 150 تومان افزایش در 24900 تومان کلوز کردند. دلار که از معاملات پشت خطی شارژ شده بود طی روز گذشته با سوخت نشست شورای حکام که در صورت صدور قطعنامه ممکنه توافق سه‌ماهه ایران با آژانس بر سر دوربین‌های آژانس را متوقف کند افزایشی ماند.

دلار

همچنین اخباری که احتمال از دست رفتن برجام و تشدید تنش ها با آمریکا را برجسته می کرد به پیشروی 200 تومانی دلار منجر شد تا دلار تهران در 25400 کلوز بخورد.

دلار دیروز در 25400 تومان کلوز خورد ولی زمانی که وارد کانال 25500 گردد بجای اینکه خریدها هیجانی‌تر شود، معامله‌گران با فشار فروش، از خریدهای قبلی، کمی کسب سود می کنند. همچنین وقتی سمت عرضه تقویت شود، بار دیگر فشار فروش تشدید خواهد شد.

قیمت دلار

در شرایط کنونی، بیشتر معامله ‌گران ترجیح می دهند که بصورت روزانه موقعیت خرید و فروش خود را تنظیم کنند و با برجسته‌ سازی اخبارهای مختلف، جو هیجانی کاهشی یا افزایشی در بازار ایجاد کنند. این رفت و برگشت‌های قیمتی به نوسان‌گیران کمک می کند که سود مناسبی را بدست آورند.

تا زمانی که عدم قطعیت‌ های سیاسی ادامه داشته باشد و دلار هر روز با اخبار تازه‌ای رو‌برو شود، رفت و برگشت های قیمتی نیز ادامه خواهد یافت.

از طرفی علت پایین بودن حجم معاملات نیمایی هم انتظار وارد کنندگان برای افزایش قیمت دلار هست، اروپایی ها با حمایت آمریکا بابت توقف اجرای پروتکل الحاقی و بازرسی سرزده بدنبال صدور قطعنامه علیه ایران در جمعه پیش رو هستند ایران هم تهدید کرده در این صورت توافق سه‌ماهه اخیر را هم متوقف می کند.

پیش بینی

همچنین رئیس کمیته بازرگانی ایران و ژاپن می گوید با پول های مسدود شده ایران در ژاپن بخاطر تحریم های آمریکا حتی نمیتوان داد و ستد پایاپای هم انجام داد تا در قبال آن ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید را تأمین کنیم.

لذا 3 میلیارد دلار از پول نفت صادراتی ایران در ژاپن مسدود مانده، اما ایران تنها می تواند برای واردات اقلام بشردوستانه، به ویژه دارو و مواد غذایی از این منابع استفاده کند. با اینحال کاخ سفید هم گفته ما آماده بازگشت به دیپلماسی با ایران بمنظور بازگشت مشترک به توافق هسته ای هستیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد