اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احمدی‌نژاد: بحث ترور من جدی است+فیلم

محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جنجالی اش اینبار از تهدید به ترورش حرف زده است.

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه دیدار با هوادارانش از استان مازندران در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: «من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!»

BOX:491552093

رئیس جمهور سابق گفت: "البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می خواهیم ترور کنیم، پیدا می شود."

او افزود: «البته من مسائل را گفته و تشریح کرده ام چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می نشینند و چه تصمیماتی می گیرند. اینها را گفته ام، ضبط کرده ام و در چندین جای مطمئن قرار داده ام. همان هایی را که نوشته ام دنبال کنید، می توانید متوجه بشوید که وابسته به کجاها هستند.»

احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر با هوادارانش از استان‌های مختلف دیدار می‌کند. این دیدارها بیشتر انتخاباتی است و هواداران او از او می خواهند در انتخابات سال آینده نامزد شود.

ظاهرا بحث ترور محمود احمدی نژاد از سوی یک کانال تلگرامی مطرح شده است. در همین رابطه مرتضی تمدن از نزدیکان احمدی نژاد و استاندار اسبق تهران توئیتی منتشر کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد