اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 5 کار مصرف بنزین ماشین خود را به نصف برسانید !

این روز ها بسیاری از ما ممکن است بر سر مصرف میزان بنزین و هزینه هایی که ممکن است برای ما ایجاد کند با مسائلی رو به رو شده ایم ، میزان مصرف بنزین هر ماشینی بسته به حجم موتوری که دارد و یا مدل آن میتواند متفاوت باشد.

با این 5 کار مصرف بنزین ماشین خود را به نصف برسانید !


این روز ها بسیاری از ما ممکن است بر سر مصرف میزان بنزین و هزینه هایی که ممکن است برای ما ایجاد کند با مسائلی رو به رو شده ایم ، میزان مصرف بنزین هر ماشینی بسته به حجم موتوری که دارد و یا مدل آن میتواند متفاوت باشد به همین دلیل باید گفت که ترفند هایی که در این پست معرفی میکنیم فقط به یک نوع خودرو یا گروهی از خودرو های خاص اختصاص ندارد و به طور عمومی برای همه ماشین هایی با مصرف بنزین به کار میرود.

1 - ماشین را گرم کنیم

یکی از راه های کم کردن مصرف بنزین در واقع گرم کردن ماشین است . این کار یکی از رایج ترین کار هایی است که بسیاری از شما هم طبیعتا صبح های زود انجام میدهید. باید گفت که این کار لازم نیست به مدت زمان یک ربع و یا 10 دیقه باشد. بلکه تنها با 2 دقیقه کفایت میکند.

کرم کردن ماشین

2- شیشه ها بالا باشند

یکی دیگر از روش های معمول این است که وقتی با ماشین رانندگی میکنید تا حد امکان شیشه های خودرو پایین نباشند. دلیل این کار این است که هنگام رانندگی وقتی که شیشه ها پایین باشند باعث میشود که باد در داخل خودرو بپیچد و در نتیجه این عامل باعث ایجاد مقاومت خودرو در مقابل باد میشود که به نوبه خود باید ماشین شما انرژی بیشتری برای شکستن مقاونت باد مصرف کند. با بالا بودن شیشه ها ، مقاومت ماشین شما در برابر باد کاهش میابد و به تبع آن مصرف بنزین نیز کم میشود.

3 - باد لاستیک ها تنظیم باشد

تنظیم بودن باد لاستیک ها یکی از مهم ترین مواردی است که تاثیر بسزایی در میزان مصرف بنزین دارد. اگر میزان باد لاستیک ها کم باشد باعث میشود که میزان اصطکاک کاهش یابد که باعث حرکت راحت تر ماشین میشود.

باد لاستیک

4- موتور باید تنظیم باشد

اگر موتور شما تنظیم نباشد ، باعث میشود که مصرف بنزین بخاطر مشکلات موتور تا حدودی بیشتر شود.

تنظیم موتور

5- از پر کردن عقب ماشین با وسایل اضافه خودداری کنید

این کار اضافه وزنی را به ماشین وارد میکند که برای حرکت لازم است انرژی بیشتری نیز بسوزاند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد