اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این کار ریزش مو های خود را تا ابد متوقف کنید !

بسیاری از ما در زندگی با مشکلی به نام ریزش مو مواجه بوده ایم، چه خانم‌ها و چه آقایان با مشکلات ریزش مو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد.

با این کار ریزش مو های خود را تا ابد متوقف کنید !



ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است. با این وجود آنچه که بیشتر مد نظر است بدون در نظر گرفتن اینکه خانم هستید یا آقا این است که مانع ریزش مو های خود شوید.
نرم کننده‌های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می‌گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می‌کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.
رشد مو
این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می‌شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع‌تری را تجربه خواهد کرد.

مواد مغذی

برای تهیه این ترکیب جادویی شما تنها به 3 ماده نیاز دارید

🔸دو قاشق غذاخوری روغن کرچک
🔸یک عدد زرده تخم مرغ
🔸یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه‌های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت 2 تا 4 ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید و به قشنگی بشویید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد