اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صدای شما چه چیزی از شخصیتتان را نشان می دهد؟

کمتر از یک ثانیه لازم است تا شخصیتتان به واسطه صدای تان فاش شود. صدای شما مانند اثر انگشتتان منحصر بوده و می تواند جنبه های منحصر به فردی از شخصیتتان را آشکار کند.

صدای شما چه چیزی از شخصیتتان را نشان می دهد؟


کمتر از یک ثانیه لازم است تا شخصیتتان به واسطه صدای تان فاش شود. صدای شما مانند اثر انگشتتان منحصر بوده و می تواند جنبه های منحصر به فردی از شخصیتتان را آشکار کند.

همچنین صدای شما بخش های بسیار خاص و غیر منتظره ای از شخصیت شما و دیگر افراد را شان می دهد که حتی ممکن است نخواهید دیگران متوجه آنها بشوند.

در واقع شما می توانید بدون دیدن یک فرد، از طریق صدای آن شخص قد، وزن، قدرت و بسیاری از چیز های دیگر مربوط به شخصیت آن فرد را تشخیص دهید.

صدا

ما در اینجا قصد داریم پنج جنبه شخصیتی که صدا نشان می دهد را به شما معرفی کنیم تا با شنیدن صدای هرکسی او را به سرعت بشناسید و لازم نباشد که سؤالات شخصی را از او بپرسید.

1. جامعه پذیری؛ تحقیقات نشان داده است که صدای شما می تواند برون گرایی یا درون گرایی افراد را مشخص کند. افراد برونگرا سریع تر و بلند تر صحبت می کنند و افراد درونگرا آرام تر افکار خود را بازگو می کنند.

شخصیت

2. قابل اعتماد بودن؛ طبق تحقیقات کلمه سلام می تواند میزان اعتماد به شما را نشان دهد. تحقیقات نشان داده است مردانی که پایان کلمه سلام را بلند تر و محکم تر تلفظ می کنند قابل اعتماد تر تصور می شوند. برای زنان این موضوع معکوس است.

3. قد؛ در یک آزمایش دانشمندان نشان دادند که افراد می توانند قد شما را به به وسیله صدایتان تشخیص دهند. طبق تحقیقات نشان داده شد که افراد با قد بلند، صدایی عمیق تر و آرام تر دارند.

قد

4. باروری؛ تحقیقات نشان داده است که باروری بر روی صدا تاثیر بسیار زیادی دارد. طبق داده هایی که در آزمایشات به دست آمده است زمانی که بدن زن تخمک گذاری می کند صدای بلند تری به وجود می آید.

5. قدرت؛ تحقیقات نشان داده اند که افراد می توانند با شنیدن صدا، بدون آنکه ببیننتان قدرت شما را تشخیص دهند. طبق آزمایشات مردانی که قدرت جسمی بالاتری دارند از صدای عمیق تری برخوردارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد