اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

راز زیبایی زنان روسی را بدانید

در همه دنیا معروف است که روسیه مهد زیبا ترین زنان دنیاست. زنان این کشور سردسیر، پوستی روشن، موهای زیبا و چشمانی گیرا دارند که می تواند هر مردی شیفته خود کند.

راز زیبایی زنان روسی را بدانید


در همه دنیا معروف است که روسیه مهد زیبا ترین زنان دنیاست. زنان این کشور سردسیر، پوستی روشن، موهای زیبا و چشمانی گیرا دارند که می تواند هر مردی شیفته خود کند.

اما راز زیبایی زنان روسی چیست؟ آنها راز هایی برای زیبایی دارند که کمتر کسی از این راز ها آگاه بوده و از اجدادشان به آنها به ارث رسیده است. ما در اینجا قصد داریم این راز ها را با شما درمیان بگذاریم.

زنان روسی

1. زنان روسی از گذشته تا به امروز از حمام بخار استفاده می کردند. بخار یاعث باز شدن مویرگ های پوست شده و باعث می شود تا زیبایی خارق العاده ای را به ارمغان بیاورد.

آنها همچنین از قهوه برای سلامت پوستشان استفاده می کردند. تحقیقات نشان داده است که قهوه و کافئین موجود در آن باعث بهبود جریان خود در پوست شده و همچنین آثار رگ ها بر روی پوست را از بین می برد.

استفاده از حمام بخار به همراه قهوه پوستی بسیار لطیف را برای آنها به ارمغان آورده و همچنین باعث لایه برداری پوست شود. هرچند باید توجه داشته باشید که بهترین انتخاب روغن قهوه می باشد.

قهوه

2. از گذشته تا به امروز زنان روسی از یک نوع خاص از ماسک مو استفاده می کرده اند که باعث تقویت پوست سر، بهبود رشد موها و همچنن بهبود جریان خون در سر می شود.

آنها برای تهیه این ماسک مو برش های نازک فلفل دلمه ای را با الکل (ودکا) مخلوط کرده و آن را برای مدتی در یکجا قرار می دهند تا شکلی خورشت مانند به خود بگیرد. سپس فلفل ها را جدا کرده و از آن استفاده می کنند.

فلفل

3. معروف است که کاترین کبیر ملکه روسیه صبح خود را با ماسکی از قهوه و یک قالب یخ آغاز می کرده است. کشیدن قالب یخ بر روی پوست باعث از بین رفتن پف صورت و دست ها و همچنین شفافییت پوست می شود.

یخ

4. زنان روسی از گذشته، به جای استفاده از مواد آرایشی شیمیایی مختلف، از شیر استفاده می کردند. شیر علاوه بر آنکه از پوست شما لایه برداری کرده، خاصیت پاک کنندگی نیز دارد.

همچنین استفاده از شیر باعث خشک شدن پوست نیز نمی شود و به عنوان یم آبرسان بسیار خوب برای پوست عمل می کند که در نتیجه به شما پوستی زیبا و شفاف را هدیه می دهد.

شیر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد