اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

6 کار ساده که خانه شما را در برابر هر سارقی ایمن می‌کند!

گفته میشود که سارقین هر 25.7 ثانیه یکبار یک خانه را مورد سرقت قرار میدهد. بنابراین امنیت خانه باید در اولویت شما باشد. شاید شما هم روزانه از اطافیان و افراد دور و بر خود بشنوید که به خانه آنها دستبرد زده شده است.

6 کار ساده که خانه شما را در برابر هر سارقی ایمن می‌کند!


ترس دزیده شدن اموال شما در خانه یکی از ترس های رایجی است که هر زمان از خانه خارج می‌شوید ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید. در اینجا چند راهکار ساده وجود دارد که با استفاده از آن ها میتوانید امنیت خانه خود را در برابر سارقین بالا ببرید

1- از وسایل با ارزش خود در برابر غریبه ها حرف نزنید.

هیچوقت در مقابل سایر افراد مانند افراد غریبه از وسایل با ارزشی که در خانه دارید حرف نزنید. این کار احتمال به سرقت رفتن اموال شما توسط سایرین که میتوانند یکی از سارقین باشند بالا میبرد.

سرقت

2- قفل در های خود را به محض گم شدن کلید ها تعویض کنید.

این امکان وجود دارد که کسی دسته کلید های شما را بشناسد و یا از شما دزدیده باشند که بخواهند در روزی که شما در خانه حضور ندارید به منزل شما دستبرد بزنند. پس لازم است پس از گم شدن دسته کلید های خانه نسبت به تعویض هرچه سریعتر قفل های خود اقدام کنید.

3- استفاده از حفاظ

استفاده از حفاظ میتواند تاثیر مثبتی در جلوگیری باز شدن در خانه به روی سارقین داشته باشد. این امر نه تنها باعث جلوگیری از مورد سرقت قرار گرفتن خانه شما میشود. بلکه میتواند سرعت کار سارق برای باز کردن در خانه را کاهش کند. و در مواردی حتی باعث به دام انداختن سارق شود.

سرقت از خانه

4- باز نکردن در خانه برای افراد غریبه ای بدون توجه کاری که انجام میدهد. مانند مامور اب ، برق و...

منظور این نیست که مامورین آب و برق ممکن است سارق باشند. بلکه باز کردن در خانه بدون توجه به مواردی مانند آمدن شخص غریبه به داخل خانه که میتواند خود را به عنوان عضوی از خانه جا بزند و کسی متوجه نشود و یا سایر موارد...

5 - داشتن گاو صندوق

حفاظ و زنجیر

بودن یک گاو صندوق در خانه برای نگهداری اشیائ قیمتی میتواند به طور فزاینده ای مانع به سرقت رفتن تمام دارای های شما شود پس حتما از گاوصندوق برای نگهداری اشیائ قیمتی استفاده کنید.

6- قفل کردن در ها حتی هنگامی که زمانی کوتاه خانه را ترک میکنید

ممکن است شما با یک سارق حرفه ای رو به رو باشید که در زمانی کوتاه ممکن است به خانه شما دستبرد بزند. و حتی ممکن است برنامه شما برای بازگشت زود هنگام به خانه تغییر کند و همین عامل یک عمر پشیمانی به بار آورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد