اونس طلا2394.45
مظنه16,006,000
18 گرم3,694,900
ارزش سکه36,061,518
قدیم (بهار)40,100,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

نوزاد دو روزه ای که خوراک حیوانات شد

به گزارش منیبان نوزادی که توسط مادرش در نزدیکی یک خانه متروکه رها شده بود توسط حیوانات خورده شد و باقی مانده جسد توسط افراد محلی پیدا شد.

نوزاد دو روزه ای که خوراک حیوانات شد


به گزارش منیبان نوزادی که توسط مادرش در نزدیکی یک خانه متروکه رها شده بود توسط حیوانات خورده شد و باقی مانده جسد توسط افراد محلی پیدا شد.

در اتفاقی تکان دهنده در هند نوزاد تازه متولد شده‌ای که در کنار یک خانه متروکه در هند رها شده بود توسط حیوانات خورده شد. بقایای جسد این نوزاد در محل حادثه توسط افراد محلی پیدا شد.

این اتفاق روز یکشنبه و در منطقه‌ای در ایالت «چِننای» در جنوب هند رخ داد. گفته می‌شود این کودک که بیشتر از دو روز از تولدش نمی‌گذشت توسط مادرش در این محل رها شده بود.

هند

افراد محلی متوجه حیوانات ولگردی شدند که مشغول خوردن غذایی مشکوک در بوته‌های اطراف ساختمان متروکه بودند. آن‌ها پس از بررسی لکه‌های خونی را دیدند که روی چمن‌های اطراف پخش شده بود. یک افسر پلیس هند به رسانه‌ها گفت آن‌ها فقط تنه نوزاد را پیدا کردند. این پلیس به رسانه‌ها گفت که حیوانات پس از کشتن این کودک قسمت‌هایی از بدن آن را خورده بودند. بنا به گزارش پلیس اغلب در این منطقه حیواناتی مانند سگ‌های ولگرد و شغال دیده می‌شوند.

نوزاد

بنا به تحقیقات پلیس محلی هند این کودک متعلق به زنی بوده که در یک بیمارستان دولتی محلی زایمان کرده و بدون انجام تشریفات قانونی بیمارستان را ترک کرده بود. بقایای کودک برای انجام کالبدشکافی ارسال شده است. جستجو‌های پلیس برای شناسایی و یافتن مادر کودک ادامه دارد

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد