اونس طلا2394.45
مظنه16,316,000
18 گرم3,766,500
ارزش سکه36,759,948
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,100,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

بیت کوین نخرید، اگر این 3 ویژگی اساسی را ندارید ؟!

این روز ها که بحث ارز های دیجیتال روز به روز داغ تر میشود و هر سایت و تبلیغی که میبینیم در مورد بیت کویین است افراد زیادی هستند که یا از روی کنجکاوی و یا برای سرمایه گذاری در این بازار به سمت آن گرایش پیدا کرده اند.

بیت کوین نخرید، اگر این 3 ویژگی اساسی را ندارید ؟!


با گرایش روزافزون حجم بالایی از افراد جامعه برای گرفتن سود از این بازار شاهد از دست دادن سرمایه برخی در این بازار پر نوسان بوده ایم که لازم است شما قبل از اینکه وارد این بازار شوید نکاتی در ابتدای ورود به این بازار پر نوسان و خطرناک را بدانید تا به سرعت سرمایه خود را از دست ندهید. این نکات توصیه های شخصی و یا نوعی شناختی هستند و در مورد سرمایه گذاری و یا ایجاد یک معامعه نیستند.

اگر نتوانید نحوه کار ارزهای دیجیجال را درک کنید ، نحوه رفتار آن را نیز درک نخواهید کرد ! . شما باید در ابتدا بدانید ارزهای دیجیتال برای چه و چگونه شکل گرفته اند. بدون دانش کافی در این مورد هیجوقت دست به خریدن ارزهای دیجیتال نزنید ، مگر پول زیادی داشته باشید و بخواهید آن را به باد دهید. مباحثی مانند بلاکچین ، توکن ، کوین تفاوت کوین با توکن ، نقش پروژه ها در رشد یک ارز دیجیتال ، وایت پیپر ارز های دیجیتال و.....

3 ویژگی اساسی که برای خرید بیت کوین لاز است :

1- به طور مداوم باید در حال یادگیری باشید

یادگیری مداوم

دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در حال توسعه و رشد است ، در نتیجه شما باید این آمادگی ذهنی را داشته باشید که به طور مداوم خبر های جدید را بخوانید و تاثیر آن را بر شرکت ها و ارزش یک ارز دیجیتال بررسی کنید. همچنین از جدید تکنولوژی ها نیز آگاهی داشته باشید.

2- صبور باشید

صبور بودن

بسیاری از افراد با دیدن سود های بالای ارزهای دیجیتال بدون دانش شروع به خرید بیت کوین میکنند . و یا با دیدن پایین آمدن قیمت سریعا آن را میفروشند که لازم است همیشه عنصر صبوری را در خود پرورش دهید.

3- احساسی برخورد کردن

احساسی حرکت کردن

اگر در دنیای ارز های دیجیتال احساسی برخورد کنید و سرمایه گذاری هایی از روی احساسات خود انجام دهید ، شک نکنید سریعا سرمایه شما پودر خواهد شد و تاوان آن را خواهید داد. پس همیشه با دانش و تخصص حرکت کنید. بازار با کسی شوخی ندارد.

در پایان باید گفت که اگر تا به حال وارد دنیای ارز های دیجیتال نشده اید بهتر است عجله نکنید و سعی کنید ابتدا دانش و تخصص لازم را در این حوزه به دست آورید سپس اهداف خود را مشخص کنید که این اهدف میتواند بسته به نوع تخصص و دانش شما کوتاه مدت یا بلند مدت باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد