اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر از چاقی می‌ترسید حتما این غذا ها را بخورید !

بدون شک کاهش وزن در ریاضیات ساده خلاصه می شود. شما باید کالری کمتری از میزان سوزاندن خود مصرف کنید.اما یک سری از غذا وجود دارد که باید همیشه برای دوری از چاقی به آنها توجه کنید.

اگر از چاقی می‌ترسید حتما این غذا ها را بخورید !


هدر مانگییری ، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی ، می گوید: "برخی غذاها می توانند به شما در کاهش وزن بدن کمک کنند ، زیرا این مواد به شما کمک می کنند تا مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید و به مهار اشتیاق برای خوردن بیشتر کمک کنید."

چاقی

برخی حتی متابولیسم شما را بالا می برند. بنابراین هنگام مراجعه به سوپرمارکت یا فروشگاه برای خرید مواد غذایی این لیست را در نظر بگیرید و سپس خرید کنید :

1. لوبیا
لوبیا ارزان ، پر کننده و همه کاره منبع عالی پروتئین است. لوبیا همچنین سرشار از فیبر و دیر هضم است. این بدان معناست که شما مدت زمان بیشتری احساس سیری می کنید ، که ممکن است مانع از خوردن بیشتر غذا شود.

2. سوپ
یک وعده غذایی را با یک فنجان سوپ شروع کنید و در نهایت ممکن است غذای کمتری بخورید. مهم نیست که سوپ چغندر باشد یا پوره ، به شرطی که بر اساس آبگوشت باشد. شما می خواهید سوپ را در هر وعده 100 تا 150 کالری نگه دارید. بنابراین از عروسک های خامه و کره صرف نظر کنید.

غذای سالم

3. شکلات تلخ
آیا می خواهید بین وعده های غذایی از شکلات لذت ببرید؟ یک یا دو مربع از نوع شیری آن را انتخاب کنید. در یک مطالعه ، دوستداران شکلات که به آنها شکلات تلخ داده شد ، 15 ساعت کمتر از کسانی که شکلات شیرین ​​خورده بودند ، 15٪ پیتزا کمتر خوردند.

4. سبزیجات خالص
شما می توانید سبزیجات بیشتری را به رژیم خود اضافه کنید و کالری هایی که می خورید را کاهش دهید ، همزمان. وقتی محققان گل کلم و کدو سبز پوره ای را به ماک و پنیر اضافه کردند ، به نظر می رسید که مردم غذا را به همان اندازه دوست دارند. اما آنها 200 تا 350 کالری کمتر مصرف کردند. پس این سبزیجات سالم فله کم کالری را به غذای خوشمزه اضافه کنید.

غذا

5. تخم مرغ
یک صبحانه غنی از پروتئین ممکن است در مقاومت در برابر خوردن میان وعده در طول روز کمک کند.

در مطالعه ای بر روی گروهی از زنان جوان چاق ، کسانی که روز خود را با 35 گرم پروتئین آغاز کردند. زنان یک صبحانه 350 کالری خوردند که شامل تخم مرغ و یک تکه سوسیس گوشت گاو بود. به نظر می رسید که تأثیر صبحانه با پروتئین بالا تا عصر ادامه داشت ، زمانی که زنان نسبت به زنانی که برای صبحانه غلات استفاده می کردند ، کمتر به مواد قندی و شیرین میل داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد