اونس طلا2394.45
مظنه15,951,000
18 گرم3,682,300
ارزش سکه35,937,603
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

5 تیپ شخصیتی که قدرت ذهنی باورنکردنی دارند !

برخی از تیپ های شخصیتی هستند که از نظر ذهنی قدرت بیشتری نسبت به سایر افراد دارند که میتوانند در زندگی پیشرفت بهتری داشته باشند. معیاری هایی که به این افراد کمک میکند تا قدرت ذهنی خود را بهبود ببخشند را در اینجا به شما معرفی میکنیم/.

5 تیپ شخصیتی که قدرت ذهنی باورنکردنی دارند !


مردی که به طور اتفاقی به به قدرت ذهنی باور نکردنی دست یافت !

در 13 سپتامبر 2002 ، جیسون پادجت 31 ساله ، فروشنده مبلمان از واشنگتن ، پس از ترک یک بار کارائوکه توسط دو مرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت. وی از این حمله شریرانه جان سالم به در برد ، اما بیهوش شد و دچار ضربه مغزی شدیدی شد. اندکی بعد متوجه شد که دید وی تغییر کرده است. او همچنین فهمید که توانایی های ریاضی قابل توجهی پیدا کرده است.

این فرد شروع به دیدن الگوها در هر چیزی که نگاه می کرد ، و رسم اشکال هندسی پیچیده ، شبکه ها و فرکتال ها. بعداً توضیح داد: "من در زندگی واقعی اشکال و زوایا را می بینم." "این واقعا زیباست."


اما آیا می توانید با ایجاد آمادگی جسمی خود ، قدرت مغز خود را تقویت کنید؟
به نظر می رسید که او ماهیت ریاضیات جهان را به صورت شهودی می فهمد ، علی رغم این واقعیت که قبلاً دانشگاه را رها کرده بود ، آموزش رسمی کمی دریافت کرده بود. او تصمیم گرفت برای تحصیل در تئوری اعداد به دانشگاه برگردد.

پاجت یک مورد سندرم ساوانت اکتسابی است ، شرایطی که در آن آسیب مغزی از نوعی توانایی های ذهنی نابجا را باز می کند. تاکنون کمتر از 100 مورد از این دست شناسایی شده است. وجود آنها باعث شده است برخی از محققان استدلال کنند که یک نبوغ پنهان در همه ما وجود دارد - و همچنین به دنبال راه هایی برای باز کردن این پتانسیل پنهان هستند.

قدرت ذهنی


آیا افرادی که زیاد به موسیقی گوش میدهند واقعاً تمرکز و قدرت ذهنی بالای نیز دارند؟

برخی از افراد علاقه دارند که هنگام انجام کار های خود چه کار های دستی و ذهنی موسیقی پخش کنند و درواقع پخش موسیقی به آن ها کمک میکند که کار های خود را بهتر انجام دهند. مطالعات نشان میدهند که افرادی که جزو این تیپ های شخصیتی هستند میتوانند با استفاده از موسیقی هایی که برای آنها ارامش بیشتری فراهم میکند قدرت و تمرکز ذهنی خود را به طرز قابل توجهی بالا ببرند.

موسیقی

متخصصان در تلاشند بفهمند که چگونه مغز ما می تواند موسیقی بشنود و پخش کند. یک سیستم استریو ارتعاشاتی را که از طریق هوا عبور می کنند و به نوعی وارد مجرای گوش می شوند ، خارج می کند. این ارتعاشات لاله گوش را غلغلک می دهد و به سیگنال الکتریکی منتقل می شود که از طریق عصب شنوایی به ساقه مغز منتقل می شود و در آنجا دوباره به چیزی که ما به عنوان موسیقی درک می کنیم ، جمع می شود.

محققان جان هاپکینز ده ها نوازنده موسیقی جاز و رپرها هنگام خوابیدن در داخل دستگاه fMRI (تصویربرداری تشدید مغناطیسی کاربردی) موسیقی را بداهه نواخته اند تا ببینند کدام مناطق از مغز آنها روشن می شود.

"موسیقی سازه ای ، ریاضی و معماری است. این براساس روابط بین یک یادداشت بعدی است. شما ممکن است از این موضوع آگاهی نداشته باشید ، اما مغز شما مجبور است محاسبات زیادی را انجام دهد تا بتواند این مسئله را درک کند. "

با این اوصاف میتوان نتیجه گرفت که مغز انسان به موسیقی توجه خاصی دارد میتواند در منظم کردن کار ها و انجام هرچه بهتر آن ها کمک کند.

کسانی که هنگام مطالعه دوست دارند غذا یا خوراکی بخورند !

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که در حال مطالعه یا انجام کاری هستید دوست دارید یک خوراکی یا غذا داشته باشید که همزمان با انجام کارها بخورید.

مطالعه

ممکن است کاملا اتفاقی همان کار را به صورت کاملا درست و بدون خطایی انجام داده باشید. باید گفت که اگر جزو این گروه از افراد هستید باید شما از نظر ذهنی قدرت بالایی دارید و میتوانید به نتایج بهتری هنگام انجام کار های خود برسید. آنچه که لازم است این است که روند رشد ذهنی خود را هرچه بهتر و کامل تر کشف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد