اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا و دلار، امروز در بازار ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟

روز گذشته یک روز بسیار پر نوسان برای تمامی بازار ها بود و قیمت طلا، سکه و دلار هر سه شاهد کاهش و افزایش قیمت ها بودند. با توجه به شرایط نامشخص بازار امروز نیز ثبات چندانی در بازار ها نخواهد بود.

پیش بینی قیمت طلا و دلار، امروز در بازار ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟


روز گذشته یک روز بسیار پر نوسان برای تمامی بازار ها بود و قیمت طلا، سکه و دلار هر سه شاهد کاهش و افزایش قیمت ها بودند. با توجه به شرایط نامشخص بازار امروز نیز ثبات چندانی در بازار ها نخواهد بود.

هراس معامله‌گران از لغو تحریمها موجب فشار فروش دلار شد تا در عدد 24700 تومان کلوز بخورد؛ شایعاتی مبنی بر اینکه بایدن در اندیشه این است که با کاهش فشار تحریمهای ایران توافق هسته‌ای را احیا کند؛ وجود دارد.

سکه

لذا اگر عامل افت دلار این باشد، احتمال برگشت قیمت ها با تغییر نوع اخبار وجود دارد، بازار به اخبار حساس نیست و عامل افت دلار نیز سودگیری معامله‌گران از خریدهای پیشین بوده است. شاید سخنان رهبر انقلاب عصر امروز دوشنبه 4 اسفند99 در دیدار با اعضای مجلس خبرگان سیاست خارجی ایران را شفاف تر کند.

دلار در صورتی که زیر 24800 تومان باقی بماند، به سمت 24200 تومان افت خواهد کرد. در مقابل،‌ دلار برای افزایش دوباره در مرحله اول باید از 25200 تومان عبور کند.

انس طلا

در صورتی که افت دلار ادامه پیدا کند، سکه نیز می تواند به سمت سطوح پایین تری حرکت کند. سکه در صورت قرار گرفتن زیر 11200 و تثبیت در این سطح، به سوی 10800 تومان حرکت خواهد کرد.

از دست دادن سطح 10800 تومان نیز سکه را در فاز کاهشی بلندمدت قرار می دهد، کلوز دیروز سکه در کانال 11200 تومان با اونس 1785 دلار از این تحلیل فاصله اندکی دارد.

قیمت طلا

محدوده 23800 تومان برای دلار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که برجام خروجی نداشته باشد، معامله‌ گران به سرعت بار دیگر خریدار خواهند شد.

نوسان‌گیران با جوسازی حواشی امروز مجلس، دلار را افزایشی خواهند کرد، آژانس هرچند به توافق سه ماهه با ایران رسید ولی در جلسه غیر علنی امروز مجلس، با مخالفت تند نمایندگان مواجه شد به طوری که رسیدگی به بودجه 1400 متوقف شد.

دلار

با این وضعیت روند دلار امروز در محدوده 24300 تا 25000 تومان قابل پیش بینی است و با فاند مجلس احتمال نوسان دلار و سکه وجود دارد.

مهمترین خبر امروز اونس نیز انتشار شاخص کسب و کار آلمان ساعت 12:30 به وقت تهران است و با جایگاه فعلی اونس در عدد 1791 دلار سکه امروز می تواند در محدوده 11000 تا 11300 تومان مانور دهد.

سخنان عصر امروز رهبری می تواند تاکیدی بر سرانجام برجام باشد، امروز هم بورس روند را با کاهش آغاز کرد، بیت کوین نیز کماکان در کانال 56 هزار دلار قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد