اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزان ترین و مفید ترین گوشت بدون استخوان که میتوانید تهیه کنید !

لوبیای سفید که از آن به عنوان مفید ترین گوشت بدون استخوات نام برده میشود یکی از انواع مختلف لوبیا است. انواع مختلفی از لوبیا وجود دارد ، گرچه رایج ترین آنها لوبیای کانلینی است که به آنها لوبیای سفید کلیه نیز گفته می شود

ارزان ترین و مفید ترین گوشت بدون استخوان که میتوانید تهیه کنید !


فواید لوبیای سفید
لوبیای سفید به دلیل محتوای غنی از مواد مغذی ، با مزایای مختلف سلامتی همراه است. از جمله این فواید میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مملو از پروتئین است
لوبیای سفید منبع خوبی از پروتئین است. وقتی با یک رژیم ورزشی مناسب و رژیم غذایی مغذی همراه شوند ، می توانند باعث افزایش توده عضلانی سالم شوند.

اسیدهای آمینه ، که عناصر سازنده پروتئین هستند ، در بسیاری از فرآیندهای بدن ، از جمله عضله سازی ، انتقال مواد مغذی و تولید هورمون ، نقش اصلی را بازی می کنند.

پروتئین

موسسه پزشکی مصرف پروتئین روزانه حداقل 0.36 گرم در هر پوند (0.8 گرم در هر کیلوگرم) را به توده عضلانی سالم مرتبط می کند. این برای کسی که 150 پوند (68 کیلوگرم) وزن دارد برابر با 54 گرم پروتئین است. حبوبات ، از جمله لوبیای سفید ، می توانند به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین برای کسانی که رژیم گیاهخواری دارند مناسب باشد.

فیبر کافی فراهم کنید
لوبیای سفید مملو از فیبر است.

طبق گفته انستیتوی پزشکی ، توصیه روزانه برای فیبر حداقل 25 گرم در روز برای خانمها و 38 گرم در روز برای آقایان است.

بنابراین ، یک وعده لوبیای سفید یک فنجان (170 گرم) - که دارای 11 گرم فیبر است - تقریباً نیمی از نیاز روزانه زنان و حدود یک سوم آن را برای آقایان دارد. رژیم های غذایی با فیبر بالا با بهبود سلامت هضم غذا در ارتباط هستند و می توانند با افزایش حجم مدفوع و کاهش زمان بین حرکات روده به تقویت نظم روده کمک کنند.

فیبر

علاوه بر این ، لوبیا دارای نشاسته مقاوم زیادی است که در روده بزرگ شما تخمیر می شود و ترکیبات مفیدی به نام اسیدهای چرب زنجیره کوتاه (SCFAs) تولید می کند. به نوبه خود ، SCFA ها سلولهای روده بزرگ را تغذیه می کنند و در متابولیسم کربوهیدرات ها ، چربی ها ، انرژی و برخی ویتامین ها نقش دارند. در آخر ، رژیم های غذایی با فیبر بالا ممکن است با کاهش کلسترول LDL سلامت قلب را تقویت کنند.

ممکن است وزن شما را نیز کاهش دهند !
لوبیای سفید دارای چگالی مواد مغذی بالا و تعداد کالری نسبتاً کمی است. این ویژگی ها با ترکیب فیبر و پروتئین بالا ، ممکن است باعث افزایش وزن بدن شوند. نشان داده شده است که غذاهای سرشار از فیبر و پروتئین احساس سیری را تقویت می کنند و احتمال پرخوری را برای شما کم می کند.

اضافه وزن

علاوه بر این ، غذاهای غنی از پروتئین با کاهش سطح گرلین ، هورمون گرسنگی ارتباط دارند. در دراز مدت ، خوردن غذاهای غنی از پروتئین به طور طبیعی ممکن است شما را به سمت مصرف کالری کمتری سوق دهد.تحقیقات طولانی مدت نشان می دهد افرادی که به طور منظم حبوبات می خورند 22٪ کمتر دچار چاقی و 23٪ کمتر چربی شکمی بیش از کسانی که آن را نمی خورند دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد