اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کشنده ترین ویروس کرونا در ژاپن پیدا شد !

وزارت بهداشت ژاپن روز یکشنبه گفت یک نوع ویروس کرونا در چهار مسافر از ایالت آمازونای برزیل کشف شده است. این نوع جدید از ویروس با انواع بسیار عفونی که برای اولین بار در انگلیس و آفریقای جنوبی یافت شده و باعث افزایش موارد در این کشورها شده است ، متفاوت است.

کشنده ترین ویروس کرونا در ژاپن پیدا شد !


یک مقام وزارت بهداشت ژاپن گفته است که مطالعات در مورد اثر بخشی واکسن ها علیه نوع جدید در حال انجام است.و نتایج اعلام خواهد شد.

ویروس کرونا

تاکاجی واکیتا ، رئیس انستیتوی ملی بیماری های عفونی (NIID) ، در جلسه توجیهی وزارت بهداشت ژاپن گفت: "در حال حاضر ، هیچ مدرکی نشان نمی دهد که نوع جدیدی که در افراد برزیلی وجود دارد ، از نظر عفونی بودن بالا باشد."

این در حالی است که وزارت بهداشت برزیل گفته است که توسط مقامات ژاپنی مطلع شده است که نوع جدید دارای 12 جهش است که یکی از آنها نیز در انواع موجود در انگلیس و آفریقای جنوبی وجود دارد. در این گزارش آمده است: "این به معنای احتمال بالقوه بالا بودن آلودگی ویروس است.

ویروس جهش یافته

از چهار مسافری که در تاریخ 2 ژانویه وارد فرودگاه هاندا توکیو شدند ، یک مرد 40 ساله مشکل تنفسی داشت ، یک زن 30 ساله سردرد و گلودرد و یک پسر نوجوان تب داشت ، در حالی که برای یک دختر نوجوان نتیجه را منفی نشان داد وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرده است که :

طبق گزارش وزارتخانه ، چهار نفر از نظر ویروس کرونا ویروس جدید در قرنطینه فرودگاه مثبت بودند و ویروس جهش یافته جدید از طریق بررسی دقیق توسط NIID تشخیص داده شد.

فرودگاه

وزارت بهداشت برزیل از دولت ژاپن خواست اطلاعاتی در مورد نوع جدید ویروس کرونا ویروس جدید کشف شده در چهار مسافر ارائه دهد.

برزیل موج دوم عفونت های ویروس کرونا را تجربه می کند ، بطور متوسط ​​روزانه بیش از 50،000 نفر در ژانویه آزمایش ویروس مثبت دارند. در برزیل ، ویروس های جهش یافته از نوع انگلیس و آفریقای جنوبی تأیید شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد