اونس طلا2319.07
مظنه15,271,000
18 گرم3,525,300
ارزش سکه34,405,563
قدیم (بهار)39,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

پناه بردن به زندان بجای زندگی با هم‌ خانه‌ای!

مرد فراری از زندان به دلیل تحمل نکردن زندگی با هم خانه ای خود در محدودیت های کرونا در انگلیس خود را به پلیس تحویل داد.

پناه بردن به زندان بجای زندگی با هم‌ خانه‌ای!


مردی که توسط پلیس تحت تعقیب بود خود را تحویل پلیس داد تا مجبور نباشد وقت بیشتری را در زندگی با فردی که هم خانه ای بود بگذارند.

افسران گفتند که این فرد به دلیل فرار از زندان تحت تعقیب بود و بعد از ظهر چهارشنبه خود را در ایستگاه پلیس بورگس هیل تحویل داد تا به گفته خودش "آرامش و سکوت" بیشتری در زندان به دست آورد.

فرار

یک بازرس پلیس در تویتتر با اشاره به این اتفاق گفته است که : "آرامش و سکوت! چیزی که مرد فراری گفت به دلیل آن خود را تحویل داده است. مرد تحت تعقیب دیروز بعد از اطلاع به ما خود را تحویل تیم پلیس داد و گفت که ترجیح می دهد به زندان برگردد تا این که با هم خانه ای خود زندگی کند. این مرد گفته است که در دوزه زندگی با این فرد به کلی آرامش خود را از دست داده است. و ترجیح میدهد تنها باشد.
مطالعه منتشر شده در ماه اکتبر نشان داد که بیش از نیمی از جمعیت (53٪) گفته است که آنها به دلیل رفتار خود در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا نسبت به سایر افرادی که می شناسند احساس بدی داشته اند. و آرامش خود را به کلی از دست داده اند.

پلیس

طبق تحقیقاتی که توسط کالج کینگ لندن و ایپسوس موری انجام شد ، تقریباً یک چهارم مردم گزارش دادند که در میان محدودیت های کرونا در مورد رفتار های خود با دوستان یا خانواده خود مشاجره و نزاع داشته اند.

زندان

از هر 12 نفر 1 نفر به دلیل اختلاف نظر با یک دوست یا خویشاوند خود صحبت نمیکند. این آمار به نوعی نشان دهنده تاثیر محدودیت های اعمال شده به خاطر همه گیری کرونا است. که انتظار میرود با پایین امدن میزان مبتلایان به ویروس کرونا هرچه سریعتر این روند رو به کاهش باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد