اونس طلا2331.85
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

دستگیری دو زن در لباس پیر زن‌ها برای زدن واکسن کرونا!

دو زن جوان در آمریکا در تلاش برای دریافت دوز اول واکسن کرونا با استفاده از لباس و گریم پیر زن ها دستگیر شدند. به گفته پلیس سن این دو زن 34 و 44 ساله بوده است.

دستگیری دو زن در لباس پیر زن‌ها برای زدن واکسن کرونا!


روز پنجشنبه مدیر بخش بهداشت فلوریدا در اورنج کانتی آمریکا گفت: دو زن در تلاش برای گرفتن دوزهای دوم واکسن Covid-19 با لباس و گریم پیر زن ها دستگیر شدند.

دکتر رائول پینو در طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این زنان که 34 و 44 سال سن داشتند با استفاده از سرپوش ، دستکش و عینک پیرزن ها به سایت واکسیناسیون آمده بودند. طبق اطلاعات پلیس دستگیر شدند.

واکسن

این دکتر گفته است که این زنان در ابتدا از عکس های اصلی خود برای دریافت دوز اول واکسن استفاده کرده بودند. اما در نهایت برای دریافت دوز دوم به دام افتادند. مقامات بهداشتی نمی دانستند که این زنان چگونه توانستند اولین دوز واکسن خود را بگیرند و آیا در آن زمان نیز لباس خود را پوشیده اند یا خیر.

پینو گفت ، این بخش بهداشتی امنیت اطراف سایت دریافت واکسن را افزایش داده است.

دریافت واکسن

اداره پلیس اورنج کانتی تأیید کرد که از طرف مقامات بهداشتی فراخوانده شده است تا هشدارهای متخلفانه را برای این زنان صادر کنند زیرا تاریخ تولد آنها با آنهایی که برای ثبت واکسن استفاده کرده بودند مطابقت ندارد ، هرچند نام ها با هم مطابقت دارد.

دفتر پلیس این ایالت اطلاعات اضافی در مورد این اتفاق را ارائه نداده است.

واکسن کرونا

در حال حاضر ، ایالت فلوریدا بزرگسالان 65 ساله و مسن تر ، ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت و کارکنان و کارکنان مراقبت های بهداشتی را که با بیماران تماس مستقیم دارند ، برای واکسن اولویت بندی می کند. و سپس گروه های دیگر را در اولویت قرار میدهد.

این ایالت یکی از ایالت هایی است که به دلیل طوفان های شدید زمستانی در آمریکا ، مقادیر دریافتی واکسن را به تأخیر انداخته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد