اونس طلا2390.84
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه در یک قدمی ورود دوباره به کانال ۱۲میلیون

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش دوباره قیمت‌ها در بازار طلای امروز خبر داد و گفت: قیمت سکه در این ساعت از معاملات با افزایش حدود ۳۰۰هزار تومان در یک قدمی ورود به کانال ۱۲میلیون تومان قرار گرفته است.

به گزارش سایت طلا،ابراهیم محمدولی درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: علاوه بر رشد حدود ۶دلاری اونس جهانی، بازار ارز هم به مسیر افزایشی بازگشته و به همین دلیل قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود ۱۰هزار و سکه ۳۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته محمدولی، امروز با رشد قیمت‌ها تقاضا دوباره به بازار برگشته و به خصوص تعداد خریداران سکه بیشتر از مصنوعات طلا است و همین موضوع باعث شده هم قیمت و هم حباب سکه افزایش یابد و به حدود ۶۰۰هزار تومان برسد.

وی درباره آینده قیمت‌ طلا و سکه بیان کرد: تا یک هفته آینده قیمت‌ها تحت تاثیر جو اخبار سیاسی بالا و پایین می‌شود و در این مدت اگر نرخ ارز افزایش یابد شاهد رشد بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود و درصورت انتشار هر خبر مثبت، بازار طلا همپای دلار وارد مسیر نزولی خواهد شد.

بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸بهمن ماه۹۹

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۵:۳۰) بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۶۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۹۹۸هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار سک میلیون و ۱۵۳هزار تومان فروخته می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد