اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعتماد مصرف کنندگان آمریکایی به بالاترین حد در 5 سال اخیر رسید

سایت طلا : شاخص اعتماد مصرف کنندگان آمریکایی در ماه اکتبر با رشد چشمگیری روبرو شده است .


به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتد پرس ، شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا در ماه اکتبر به بالاترین حد خود در پنج سال اخیر رسیده است که این مساله موجب افزایش امیدواری ها نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا در ماههای آتی شده است .

بر این اساس، شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا در ما اکتبر به بیش از 82.6 واحد رسیده است . این رقم در ماه سپتامبر به کمتر از 78.3 واحد رسیده بود . این شاخص در ماه اکتبر به بالاترین حد خود از سپتامبر 2007 میلادی رسیده است .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری،هزینه های مصرفی بیش از 70 درصد تولید ناخالص داخلی امریکا را تشکیل می دهد و افزایش شاخص اعتماد مصرف کننده تاثیر زیادی بر افزایش رشد اقتصادی آمریکا و نوسانات احتمالی قیمت کالاهای مختلف از جمله طلا و نفت در بازارهای جهانی خواهد داشت .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی کاهش قیمت بنزین و افت نرخ بیکاری در ماه سپتامبر تاثیر زیادی بر افزایش اعتماد مردم آمریکا داشته است . نرخ بیکاری آمریکا در ماه گذشته به کمتر از 7.8 درصد رسیده است . افزایش اعتماد مصرفی مردم آمریکا در آستانه انتخابات ششم نوامبر تاثیر زیادی بر پیروزی احتمالی اوباما خواهد داشت . /م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد