اونس طلا2370.2
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,450,000
نیم26,200,000
ربع16,200,000

توافق نهایی رهبران اروپایی برای تشکیل اتحادیه بانکی مشترک + فیلم

سایت طلا : رهبران اروپایی در نشست دو روزه بروکسل سرانجام با تشکیل اتحادیه بانکی اروپا از سال آینده میلادی موافقت کردند .


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز تشکیل اتحادیه بانکی مشترک اروپا گام بزرگی برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو و جلوگیری از وقوع این گونه بحران ها در آینده خواهد بود . بر این اساس رهبران اروپایی در این نشست توافق کردند تا اتحادیه بانکی اروپا فعالیت خود را از سال 2013 میلادی آغاز کند .
با تشکیل این اتحادیه بانکی قرار است فعالیت 6 هزار موسسه مالی و بانکی اروپا زیر نظر این نهاد قرار گیرد . رهبران اروپایی در این نشست بانک مرکزی اروپا را مسئول اصلی تشکیل اتحادیه بانکی مشترک منطقه یورو معرفی کرده اند .
قرار است 6 هزار موسسه بانکی و مالی اروپا به تدریج زیر نظر اتحادیه بانکی اروپا فعالیت خود را ادامه دهند . فرانسیس اولاند رییس جمهور فرانسه در این باره تاکید کرد اتحادیه بانکی اروپا ثبات مالی و بانکی را به اروپا باز خواهد گرداند و با تشکیل این اتحادیه ، از وقوع بحران های بانکی در آینده جلوگیری خواهد شد .
من فکر می کنم تشکیل اتحادیه بانکی اروپا خبر خوش و مثبتی برای فعالان بازار کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی خواهد بود . البته به نظر می رسد آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان هنوز با تشکیل این اتحادیه بانکی مشترک مخالف است .
وی در این باره گفت ما تنها با این مساله موافقت کرده ایم که وزرای دارایی اروپا زمینه های قانونی و حقوقی تشکیل اتحادیه بانکی اروپا را آماده کنند و به نظر من تشکیل اتحادیه بانکی مشترک اروپا نیازمند زمان بیشتری است./م

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد